vrijdag 7 september 2012

What you see is what you get Give Away Winnaars

Vandaag is het dan zover. De uitslag van de 'what you see is what you get' Give Away.

Ik had 5 liefhebbers van setje 4; de grappige kaarten, 3 liefhebbers van setje 2; de dierenkaarten én Orange en Annemie vonden alles wel leuk ;).
Ja ik had gezegd, geen keuze is ook een keuze en deze keer had ik zoiets dan gaat er ook nog een vijfde setje weg. Heb altijd nog wel kaarten die erop lijken ;).

Om de boel nu onder te verdelen leek me niet eerlijk, dus heb alle tien de namen in dé hoed gedaan (de foto zo gemaakt dat je toch niet kunt zien wat voor een hoed het is :p hihi) en 4 namen getrokken.

Nu bleken daar twee mensen bij te zitten die voor setje 4 hebben gekozen, gelukkig heb ik er daar meer van. Dus dat komt wel goed. Mmm alleen is Kermit nog steeds niet gearriveerd, wat ik dus super balen vind. Was niet echt slim van me wat weg te geven wat ik nog niet in huis heb.
Dus dames je kunt nog een dagje wachten en met mij mee hopen dat hij morgen toch echt komt of ik stuur jullie de set zoals afgebeeld (heb gelukkig ook twee zonnebloem kaarten).

Een winnaar wilde het poezensetje, tsja hoe kan het ook anders :p en eentje vond alles wel leuk.

Terwijl ik dit aan het typen ben (in een poging om bij te komen van werken in de tuin...hijg...puf), realiseerde ik me dat ik dus eigenlijk nog winnaar nummer 5 moet uitkiezen.
Dus nog maar eens gegraaid en ja hoor, het lot heeft beslist dat dat heel toevallig iemand is die ook alles wel leuk vind.
Tsja toeval kun je dat toch bijna niet meer noemen??!!

De winnaars zijn...trommelgeroffel...
In alfabetische volgorde:

Annemie
JoJo (Jolanda)
Kiss the Cook Korina
Orange (jij kwam dus als winnaar nummer 5 uit het hoedje ;))
Tante Jannie

Orange én Annemie mailen jullie nog even jullie adres naar 365dagencreatief@gmail.com
Van de anderen heb ik het adres :).

Van harte gefeliciteerd girls!! En voor de anderen een volgende keer weer kans ;).

Oh ja ik heb zelf vandaag ook een Give Away gewonnen bij Tante Jannie!! Super toch, stuiter stuiter...
Lachen toch dat we bij elkaar de Give Away gewonnen hebben?!


Warme creatieve groetjes van Susan

22 opmerkingen:

  1. Owww wat super leuk! Ben er helemaal blij van! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja vond het ook wel lachen, leuk toch zo geef je wat weg en zo mag je ook weer ontvangen. Mooie kringloop toch?! Knuff!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hihi jij bedoeld dat ik bij Tante Jannie win en zij bij mij ;). Leuk toch?!
      Knuff!

      Verwijderen
  3. ha ha ik zag dat je bij tante jannie gewonnen had, erg leuk ook gefelies daarmee!!
    alle andere winnaars van harte gefelies met jullie prachtige gewonnen give away
    en susan ik vond het erg leuk om mee te doen
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Jenneke ja lachen hè? Ik heb dus al vaker gehad dat ik ook een give away won als ik zelf eentje weggaf. Maar nu is het wel heel toevallig dat we bij elkaar winnen.
      Graag gedaan! Knuff!

      Verwijderen
  4. Haha wat leuk dat jullie bij elkaar wonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja super toch?! Ikke heppie en tante jannie heppie én natuurlijk ook nog anderen heppie :). Knuff!

      Verwijderen
  5. Haha heb ik weer gewonnnen. Nu hoef je niet meer te zoeken naar me. Ben er blij mee dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Jolanda ja dat viel me later ook in. Nou ik heb wel effe moeten zoeken naar je adres hihi ;). Maar ik heb het gevonden :). Knuff!

      Verwijderen
    2. Maar nu was het alleen zoekn naar mijn adres. De eerste keer moest je op zoek naar mij. Ik ben blij trouwens dat ik weer terug ben gekomen op je blog want ik lees graag met je mee.

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Ja en ikke ook. Hihi.
      Had het er nog met de buren over in de tuin dat ik voor geluk geboren ben en dat ik regelmatig wat win. Dat is ook iets waar je gewoon op vertrouwen moet. Nu heb ik dat vroeger als kind wel nooit gehad, maar op internet al vaker wat gewonnen en ook al eens met de Lotto ;). Nu nog de grote klapper, de jackpot, een paar miljoen zodat we ons droomhuis kunnen kopen, als God blieft :). Knuff!

      Verwijderen
  7. Ha wat leuk dat ik erbij sta. Dat is een leuk verjaardagskadootje. Jippie ik ben zo blij dat mijn neus van voren zit en niet opzij. Jippie bedankt Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gekke meid. Ja dacht ik ook al, extra verjaardagskadootje hihi. Knuff!

      Verwijderen
  8. joepi , ben er weer bij , ik kijk uit naar de post volgende week , zonnige groetjes uit Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Annemie ja viel me nu pas in dat je ook al eens gewonnen hebt. Wat weet ik niet meer hihi;). Knuff!

      Verwijderen
    2. een mooie engeltjes hanger die ik regelmatig draag !

      Verwijderen
    3. Ja ik had al zo'n vermoeden dat het van de Give Away van An Angel Each Day was. Fijn dat je er zo van geniet :).

      Verwijderen
    4. Vandaag leuke post gekregen , envelop was bijna te mooi om open te maken , bedankt voor de mooie kaartjes en zonnige groetjes uit Turnhout ,
      Annemie

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...