vrijdag 28 september 2012

Dag 288 - Niet zo creatief

Vandaag ben ik niet echt creatief geweest, dus deel ik creatieve foto's die ik heb gemaakt tijdens mijn wandeling.

Ik ben wel bezig geweest met leuke post en huishoudelijke taken én er is leuke post naar me onderweg, maar daar binnenkort meer over.

Ik heb bij Riri (http://creadiefje.blogspot.com) een Give Away gewonnen, de poedelprijs, dus ik ben benieuwd :). En ik zag op Facebook dat Korina (Kiss the Cook) zich had aangemeld voor een nieuwbrief en je een verrassingspakketje kreeg, maar ik was te laat dacht ik, maar ik kreeg een mail dat ik mijn adres kon opsturen, dus leuke post komt mijn kant op :D.

Inmiddels heeft Els (http://dingendiefijnzijn.blogspot.nl) ook leuke post van me gekregen én Syl en haar zoon Christian kregen ook leuke post van me. Syl (http://zaansezolder.blogspot.com) postte een foto van Christian met de kaart, dan smelt je toch van zo'n blij koppie :D.

Lieverds ik wens jullie een mooi weekend!

Warme creatieve groetjes van Susan

7 opmerkingen:

  1. Het kan ook niet alle dagen feest zijn, soms moet je even een creatieve pauze nemen. Heerlijke foto's, wel en Christiaan springt ertussen uit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad soms komt het er gewoon niet van. Okay ben wel een klein beetje creatief geweest met de leuke post die ik heb verstuurd maar dat kan ik niet delen ;). Ja geweldige foto van Christian hè en dat die mevrouw hem zomaar een kaartje stuurde, tsja ik denk dat het engeltjes werk is hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Dank je wel lieverd, dat je dat allemaal zómaar doet !! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gekkie is met liefde gedaan hoor en zoals ik al net hierboven schreef/typte op mijn foontje zullen de engeltjes hun aandeel hebben die zullen me ingefluisterd hebben. Ik probeer naar mijn gevoel te luisteren als ik zo'n ingeving krijg. Gisteren ook weer zulke post verstuurd en ik denk dat we dat hier eigenlijk allemaal doen. Luisteren naar ons gevoel, naar ons hart. Daarom vind ik het ook zo geweldig hier! So thanks for being you <3. Knuff!

      Verwijderen
  3. Oh, zo een lieve foto idd! Allemaal blije mensen, enkel en alleen omdat jij zo een schtat bent, mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat je zegt ben je zelf hihi. Dat is iets wat kids vroeger riepen hihi. Daar wil ik mee zeggen dat jij net zo'n schat bent! Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat ontzettend lief die post! Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...