donderdag 13 september 2012

Dag 273 - Kringloop finds

Een snelle post. We gaan zo weer op stap met onze vrienden Jenny en Neil. Gaan de Action-experience doen, kringloop en dan lekker eten. Oh ja even een blik op onze autootjes :p.

Zijn vlakbij ook al naar de kringloop geweest en kijk maar eens naar mijn aanwinsten. Oh ja die schoentjes heb ik niet gekocht, maar waren echt retro ;).

En yess mijn hoepelrok is klaar, een mooie foto ervan maken lukt niet echt. Maar het gaat om het idee ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

Oh ja ik heb nog leuke post verzonden en ook ontvangen ;).
Thanks MiM :D. Dikke knuff

10 opmerkingen:

  1. Mooie engel! Besef nu pas dat het woord engel en egel wel hard op elkaar lijken...en jij had een egel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hihi wij hadden een egel, maar ik heb heel veel engeltjes. Mmm moeten er niet teveel worden, maar ja kon deze niet laten staan ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. wowwww die auto is een beauty, evenals je rok en enveloppe!!!!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Jenneke, het is ook mijn man's pride and heel soon zijn joy ;). Als je het tenminste over onze Mini hebt hihi. Die andere is de Marcos van onze vriend Neil. Knuff!

      Verwijderen
  3. Hihi action-experience!! Hoe kom je erop?
    Die retro schoentjes doen het hem voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het is een hele experience toch de Action. Daar kom je niet weg zonder dat wat in je handen blijft plakken ;). Vandaag doen wie die dus :). Knuff!

      Verwijderen
  4. En? Hoe was de 'Action-experience'? ;) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die gaan we vandaag hebben ;). Hebben toch gisteren besloten om vandaag lekker te gaan shoppen nadat onze gasten hun outfit's hebben bekeken/uitgezocht uit onze carnavals kleren etc ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Oeh, ik hoop dat ze die schoentjes hier ook nog hebben in maatje 21 of 22, kan kabouter ze binnen aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die schoentjes! Hilarisch! Ik zal ze ongetwijfeld vroeger ook gedragen hebben! En ik ben ook weer toe aan een action-experience. Is alweer veel te lang geleden! Zouden ze alweer gummen hebben? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...