woensdag 12 september 2012

Dag 272 - Nog effe én weer leuke post

Zo ik ben alweer wat verder met mijn hoepelrok, hij is bijna af. Ik hoop hem zodadelijk af te maken, maar eerst deze blogpost voordat onze logées komen.
Lieverds ik heb al jullie lieve en leuke reacties gelezen, dankjewel daarvoor, maar niet veel tijd om te antwoorden. Vooral de komende dagen zal ik er nog weiniger tijd voor hebben. Maar dat snappen jullie wel.

Ik zal zo snel mogelijk zaterdag een blogpost versturen met een foto van mij in mijn outfit, zodat jullie niet nog langer in spanning en nieuwsgierigheid hoeven te zitten. En als het effe kan natuurlijk ook van de lieverds die me omringen en wie weet nog een paar andere impressies. Daar zal dan niet veel/geen tekst in staan ;). Het verslag komt later.

Maar nu eerst nog een paar dagen van voorbereidingen en gewoon lekker genieten van onze Engelse Logées.

Vandaag is mijn moeder jarig en ze was heel blij met haar kado en heeft hem zelfs meteen omgedaan. Dus de ketting die ik gisteren gemaakt heb kan ik ook meteen showen :). Ik heb hem van Fluoriet gemaakt. Ze vond mijn ketting zo geweldig, dus daar hoefde ik niet lang over na te denken.

Verder kreeg ik vandaag weer leuke post, uit de Ukraïne. Wow de postcrossing kaarten, ja het zijn er twee zaten in een envelop met een briefje erbij én een heel aantal prachtige postzegels. Kijken jullie even mee?
Jullie snappen natuurlijk wel dat ik de verzender ga verblijden met een kaartje terug in een zelfgemaakte envelop, eens kijken in zijn profiel wat hij leuk vind.
Mijn voorkeur voor Engelen, Maria én Boeddha's komen hierin allemaal tesamen. Lief toch?!


Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Leuk is dat he als mensen zoveel moeite doen iets naar je gading te sturen. Ik kreeg vandaag ook zo'n mooie post uit Rusland met van alles erbij: stickers voor dochterlief en postzegels.... leuk! Ik doe zelf ook altijd erg mijn best iets passends te sturen. Alleen als iemand niets in zijn profiel heeft staan, dan doe ik ook niet veel moeite! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt super. Nu ben ik al blij met een kaart hoor, maar dit is wel heel lief. Ik heb dus twee laden vol met kaarten en heb ze zoveel mogelijk gesorteerd en doe altijd mijn best om een passende kaart uit te zoeken.
      Als er geen voorkeuren staan kijk ik welke kaarten zij sturen en of ze favorieten hebben. Onlangs heb ik wel een man in Amerika blij gemaakt met een passende kaart aan de hand van zijn profielfoto waar hij in een kano zat. Ik vind het een uitdaging een leuke kaart uit te zoeken en vind het ook leuk als anderen dat voor mij doen.
      Leuk dat ze bij jou ook aan de kids denken, dat is lief! Knuff!

      Verwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder! En wat heb je weer een prachtige post ontvangen! Voordat ik hier in Blogland kwam dacht ik echt dat mensen elkaar bijna nooit meer 'snailmail' stuurden. Maar als ik dit allemaal lees valt dat reuze mee :-) Leuk! Heb een leuke dag! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Tante Jannie, Thanks :).
      Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik dat nu pas weer doe sinds ik in blogland verkeer ;) hihi.
      We are going back to our roots...
      Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...