dinsdag 11 september 2012

Dag 271 - Leuke Postdag

Zo girls daar zijn we weer, vanmorgen ben ik naar de markt geweest voor tule, elastiek én studs. Nee ik heb de hoepelrok niet afgemaakt vandaag, ik ben lekker even bij een vriendin geweest en gezellig bijgepraat. Ik kwam weer eens op het juiste moment.

Daarna heb ik me bezig gehouden met leuke post en jammergenoeg kan ik daar nu niets van delen. Maar dat komt vast en zeker binnenkort goed.

Ook ben ik bezig geweest met een kado voor mijn moeder die morgen jarig is, dus die kan ik wel morgen delen.

Én vandaag kreeg ik weer leuke post, een vrolijke envelop van Tante Jannie met mijn gewonnen Give Away. Já Tante Jannie was een van de winnaars van mijn 'What you see is what you get' Give Away en ik bij de hare. Super toch?!
http://tantejannie.blogspot.nl

Ik kreeg naast de gewonnen magneetjes, die trouwens übercute zijn, ook nog twee Tante Jannie kaarten kado én er zat een lief geschreven kaartje bij én in een zelfgemaakte envelop zat nog een extra magneetje. Boffen is dat. Ik is er weer heel blij mee, magneten kan ik altijd goed gebruiken op ons mega magneetbord op onze slaapkamer, ik ga er SoulCollages mee ophangen.

En last but not least kreeg ik nog twee postcrossing kaarten, eentje van NewYork, heel speciaal om die vandaag op September 11th te ontvangen.


Warme creatieve groetjes van Susan die zodadelijk lekker film gaat kijken. Knuff!

10 opmerkingen:

  1. Die tante Jannie kan er ook wat van.
    Schattige plaatjes: die magneten, die kaarten.

    Welke film is het geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè die Tante Jannie is echt een lieverd :).
      Uhm Kuifje, adventures or TinTin heet ie geloof ik ;). Was leuk om te zien, lekker jeugdsentiment :D.

      Verwijderen
  2. Wat een mooi kaartje uit New York en toevallig dat 'ie net vandaag aankwam he? De give-away is inderdaad uber-cute, haha. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vond dat wel heel mooi dat het net op 9/11 aankwam. Had hem ook eerst niet gezien, hij lag niet op de mat maar tegen de muur dus zag hem pas later. Zo speciaal. Alleen had de afzender niet echt de moeite gedaan om er wat op te schrijven, alleen 'happy postcrossing'. Maar och ja moet kunnen hihi.

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je mama en wat een mooie magneten veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, hoe mooi!! En hoe toevallig!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Susan ik ben echt blij met je kaartjes hoor! Zat er vanmorgen nog even naar te kijken en ze zijn zo leuk! En je bij mij gewonnen give away is je ook zo erg gegund! Vind het erg leuk om te lezen dat je er zo blij mee bent en dat alles zo goed terecht is gekomen :-)

    Inderdaad heel bijzonder dat je die postcrossing kaart van New York op 11 september hebt ontvangen. Vind het nog steeds een beetje een onwerkelijke gebeurtenis toen. Weet ook nog precies waar ik was toen ik 'het' hoorde. Zo gek!

    Heel veel lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd, leuk om te horen. Geniet ervan en maak er weer anderen blij mee ;). Ja ik weet ook nog precies hoe en wat toen. Destijds woonde mijn vriend (ex-vriend die in april gestorven is) in Miami en ik weet nog precies hoe ik me voelde en dat ik de rest van de dag en dagen aan de tv heb gekluisterd gezeten in ongeloof en afschuw. Knuffeltjes!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...