zondag 9 september 2012

Dag 269 - Creatief met leuke post

Vandaag ben ik creatief geweest met leuke post.
Ik kan er jammergenoeg niets van laten zien, nou ja wel waar ik creatief mee ben geweest.

Verder lekker uitgeslapen, film gekeken in bed, laat ontbijt gehad, gewoon een lekker lui dagje met manlief.
Máár ik wilde wel mijn leuke post de deur uit hebben, de Give Away enveloppen én nog eentje.
En ik heb ook nog staan strijken, en zou nog vanalles willen doen maar luister naar mijn lichaam dat rust wilt, dus die neem ik verder ook.


Warme creatieve groetjes van Susan


Ps. 4 van de 5 stempels heb ik zelf gemaakt, maar de Angelic love from Susan stempel is gemaakt door MiM.

11 opmerkingen:

  1. Wat goed dat je zelf stempels maakt. Leuke engeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, oh... Maak ons maar weer nieuwsgierig, elfje.
    ;)
    Super stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ps: Was je werk voor Maud er nog op tijd?
    En is het verkocht?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt als een heerlijke dag! En je stempels... WAUW! Ik vind dat echt zo knap gemaakt!!! Geniet nog even van deze heerlijke avond! Lieve groetjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh leuk voor op je kerstkaartjes!!! Gaaf dat Dick Bruna engeltje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suzan, je bijdrage was ruim op tijd! Hij was prachtig ( werd er een beetje hebberig van :-)

    Enorm bedankt !!!! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks girls voor jullie lieve reacties. Ja ik ben blij dat ik bij MiM die stempel workshop heb kunnen doen, nou ja bij haar vriendin thuis in Maastricht ;) maar ván MiM :).
    Het heeft me zeker geholpen om de kneepjes van het vak te leren, zo heb ik gisteren maar weer eens gemerkt dat ik die gouden engel toch echt rondom moet afsnijden zodat ik geen extra afdrukken krijg.
    Ik ga wat doen, krijg straks bezoek dus kan dan lekker rustig aan doen. Knuff!

    Ps ik ben heel happy om te horen dat de Hip en Handgemaakt markt goed gelopen is, nou ja dat Lot weer goed verkocht heeft hihi én dat mijn bijdrage op tijd binnen was hihi. Treuzelkont dat ik ben whahaha. Klik maar effe op Lotte's naam om haar verslag te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke stempel !!!! mocht ik dichter bij wonen; ik kwam ook naar een workschop !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. MiM woont best centraal hoor, dus wie weet ;). En af en toe is ze terug in het zuiden en doet ze er hier...wat een luxe hè?!

      Verwijderen
  9. Hee, die viel bij mij op de mat :) Fijn, zo een lieve verrssing van een hele lieve engel! Soms komt het juist op het goede moment. Dat hebben de engeltjes je goed ingefluisterd! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...