donderdag 27 september 2012

Dag 287 - Mandala/Zendala kaart

Ik heb net een mandala/zendala gemaakt voor de Postcrosser die zo lief was om me enkele postzegel kaarten te sturen samen met een Maria en Kind kaart en een Boeddha kaart.

Hij houdt zelf van Quan Yin kaarten en Mandala kaarten. Jammergenoeg heb ik er geen voor hem gevonden, hij zoekt ze in het standaard formaat ansichtkaarten en die kom je niet snel tegen.
Wel kwam ik gisteren in Esoterische Boekenhandel de Zon in Heerlen deze mooie Zen kaart tegen die me deed denken aan een grote natuurlijke mandala en een prachtig Boeddha beeld met Lotus bloemen erbij.

En ik heb dus zelf een mandala/zendala kaart gemaakt om deze kaarten te vergezellen en nog een Egyptische kaart van het masker van Toetanchamon uit mijn Egyptische kaartenboekje waar ik voor de 'What you see is what you get' Give Away ook een paar kaarten van heb verstuurd.


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps. In de blogpost http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/09/dag-282-postzegel-kaart.html heb ik de kaarten gedeeld die ik van de Postcrosser had gekregen.

10 opmerkingen:

  1. daar zal hij erg blij mee zijn, dat heb je prachtig gemaakt
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jenneke. Ja ik vind hem zelf niet zo heel prachtig, het wil me nog steeds niet lukken om het allemaal gewoon los te laten. Maar ja zoals sommige mensen ook altijd lekker kriebelen als ze aan het telefoneren zijn of zo, dat heb ik nooit gedaan. In mij zit niet echt een artiest op dat gebied hihi. Maar gelukkkg wel op andere vlakken. Vaak denken mensen dat ze niet creatief zijn omdat ze niet kunnen tekenen of schilderen, maar creatief zijn gaat om zoveel meer en dat wil ik hier ook vaker laten zien.
      Maar bedankt dat jij hem mooi vind :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt. Weer iemand blij als hij post krijgt. Fijn weekend lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jolanda :) dankjewel, ja is toch leuk als je weer iemand blij kunt maken. Ik zal het wel horen ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wat mooi Susan! Jij hebt me toch ook een 'engelengeduld' he ;) Gewoon lekker door blijven tekenen en 'kriebelen' dan wordt je er vanzelf ook zekerder over. Want wat je maakt is hardstikke leuk! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dankjewel :). Ja dat is het net, ik kriebel en teken bijna nooit dus die ene keer dat ik het eens doe. Als ik nu een 365 dagen project was gestart met teken iets iedere dag ging het vanzelf, maar dat is niet echt mijn ding. Maar we blijven doorgaan hè ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Heel tof gedaan idd! Net als je postzegelkaart, daar moet je ook engelengeduld voor hebben! Jouw geest is zo veelzijdig en ook dat is creatief zijn!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief van je Els, ja die mag jij nu van kortbij bewonderen hè ;). Ja creatief zijn is iets heel veelzijdigs en ik ben blij dat ik ondertussen kan zeggen. Ik ben creatief :D. Knuff!

      Verwijderen
  5. Mooie mandala! Ook leuk om op een bord te maken (zie mijn creatie van vandaag. Ben bang een nieuwe verslaving te hebben) Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zag je prachtige creatie rond dezelfde tijd dat jij hier op bezoek was ;) hihi. Waren we gezellig bij elkaar op bezoek :D.
      Ja daar kan ik me wat bij voorstellen dat jij er een nieuwe verslaving bij hebt gekregen, dat heb je mega mooi gedaan! Chapeau! Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...