zaterdag 29 september 2012

29 September - Dress Red Day

Lieverds vandaag is het Dress Red Day en ik lig nog lekker in bed, maar mijn rode jurk ligt al klaar en ik zal straks manlief lief aankijken om een foto van me te maken en die natuurlijk hier delen.
Zo mijn foto staat er nu ook bij :).

Afgelopen week heb ik mijn verhaal over mijn beroerte (young stroke) hier gedeeld omdat het deze week voor mij alweer 7 jaar geleden is dat ik een beroerte (diverse beroertes) heb gehad.
Lieverds ik kan jullie één ding meegeven, zorg goed voor jezelf, neem op tijd rust en luister naar de signalen van je lichaam! Dikke knuffel voor jullie allen en nogmaals bedankt voor jullie hartverwarmende berichtjes <3 <3 <3.

De rest van de tekst komt van;
http://www.hartenvaatgroep.nl/over-ons/agenda/bewegen/artikel/bekijk/dress-red-day-2012.html

Doe mee met Dress Red Day en draag rood! Op 29 september kleurt Nederland rood om aandacht te vragen voor hart- en vaatziekten bij vrouwen.

Wat is Dress Red Day?
Hart- en vaatziekten zijn doodsoorzaak nummer één bij vrouwen. Op Dress Red Day vragen we extra aandacht voor de strijd tegen hart- en vaatziekten bij vrouwen. Dit doen we door zoveel mogelijk mensen in Nederland te vragen op deze dag rood te dragen.

Dress Red Day valt dit jaar op 29 september, World Heart Day.

Draag rood op Dress Red Day!
Toon uw betrokkenheid en draag rood op Dress Red Day. Een rode jurk, een rood shirtje, een rood overhemd of een rode stropdas. Alles kan en mag, zolang het maar rood is.

Red Dress Day = 29 september
Zorg dat u Red Dress Day niet vergeet. Zet 29 september dus alvast (rood) omcirkeld in uw agenda.

Meer informatie over Dress Red Day vindt u op de site van de Hartstichting.

16 opmerkingen:

  1. Dress Red Day.... ik doe mee.
    Ik heb alleen niet veel roods in de kast, even zoeken dus !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik eigenlijk ook niet, terwijl ik het wel een mooie kleur vind. Rood jurkje check. Heb wel nog een rood tshirt maar mijn buik :( en ook nog pas een rood vestje gekocht. Oh ja ook nog een rood jasje dat ik vroeger vaker droeg. Maar het gaat denkelijk de rode jurk worden :D. Maar leuk dat je meedoet. Knuff!

      Verwijderen
  2. Mee eens. Vandaag is rood!
    Zoals ik je al schreef doe ik er aan mee.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb werkelijk nog geen onderbroek in het rood, maar in gedachte draag ik het hihi.
    wat sta je prachtig op de foto
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik heb me inmiddels moeten omkleden :(. Ik was aan de opruim in het hok buiten en toen viel de vochtvanger bak om en spatte tegen mijn kleren, dus snel alles uitgedaan en in een sopje gedaan. Nu een jurk aan met enkele rode bloemen erop en rood jasje heb ik op de fiets aan gehad bij het boodschappen doen. Rood vestje is toch te klein, is eigenlijk van mijn dochter, maatje 38, geeft wel mee maar ziet niet uit hihi. Wie weet vanavond of zo nog een foto, ben nu aan het knutselen met knopen naar jouw idee ;). Vond jouw sleutelhanger zó mooiii. Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik heb geen rode... Maar ik vind het een geweldig initiatief. Ik moet werken vannacht, dan doe ik mijn werkkleding met rode accenten erin aan. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh werken vannacht, maar met rode accenten dat moet goed komen ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Je ziet er prachtig uit! Jammer dat ik het nu pas lees, anders had ik ook een rode jurk gedragen gister.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl het was vandaag, uhm nou ja voor jouw reactie vandaag, maar het is inmiddels gisteren hihi. Ennuh thanks for the compliments, die look jammergenoeg niet lang kunnen dragen. Groetjess!

      Verwijderen
  6. Dat rood staat je heel erg goed! Goede actie ook!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je ziet er stralend uit! Bedankt om dit onder onze aandacht te brengen!!! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij werd het dus een rode gehaakte bloem als accent want ik heb wel een rood shirt maar uuuh door de vakantiekilo's zat dat als een worst om m'n buik.
    Laura ook een rood shirt aan en daar liepen we in de stad.... verder geen rood te bekennen.... hoe raar is dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Wat staat die jurk je geweldig! Knap hoor! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...