vrijdag 14 september 2012

Dag 275 - Elf Fantasy Fair Arcen 2012

Ik heb een aantal keer een poging gedaan om mijn blogpost te posten, maar had vandaag geen 3G ontvangst op de Elf Fantasy Fair, dus kon jullie niets van mijn outfit laten zien.

Nu dus in deze blogpost een paar fotoowtjes van ons aan het begin van de Elf Fantasy Fair te Arcen.

Het was mega leuk en gezellig samen met onze Engelse Mini vrienden Jenny en Neil en ook met onze Nederlandse Mini vriend Uwe en familie. We hebben echt een fantastische dag gehad en voor onze Engelse vrienden maar ook voor Uwe en familie was dit voor herhaling vatbaar.


Warme creatieve groetjes van Susan

8 opmerkingen:

  1. Wow, hoe cool Susan.
    Je zo lekker te kunnen uitleven :)
    Je zag er gaaf uit.
    Kun je bij zoiets nog een prijs winnen voor de bestgeklede?
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey girl thanks :D.
      Ja je kunt inderdaad iets winnen voor de best geklede, maar wij zijn gewoon de 'commoners'. Je merkt toch wel dat alleen hele bijzondere outfits door anderen gefotografeerd worden. Dat was wel het verschil met mijn andere outfit merkte ik, maar dat maakt mij niks uit. Zeker gaat het daar om zien en gezien worden. Maar het is en blijft een fantastich event waar ik graag naar blijf teruggaan. Knuff!

      Verwijderen
  2. Oh WOW Susan! Wat zag je er Geweldig uit!!!! Heel erg mooi!! Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Tante Jannie dankjewel :D. Ik was ook heel blij dat ik mijn outfit toch heb kunnen volmaken met een hoge hoed. Ik had wel liever een oude gehad en zal er naar blijven uitkijken. Die oude zijn toch eleganter en mooier. Maar ik was heel tevreden en trots op mijn outfit.
      Ik heb wel tegen een uur of zes gevraagd aan manlief om mijn korset losser te maken, ook Jenny had tegen die tijd genoeg ervan om heel hoog te moeten ademen en zo ingesnoerd te zitten. En toen het tijd was om naar huis te gaan gingen op het toilet de korsetten uit hihi. Maar volgende keer laat ik me weer insnoeren hoor ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Leuke foto's! Heerlijk genoten zo te zien. Oh het was dus in Arcen, haha, ik vroeg het me al af!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was echt een te gekke dag. Vooral ook leuk dat onze gasten zo genoten hebben en helemaal mee gingen in het sfeertje en hun best hebben gedaan om hun kostuums te pimpen. We vonden het allemaal superrr!
      En ja in September is het in Arcen, in April is het in Haarzuilens (Utrecht).
      Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...