vrijdag 14 september 2012

Dag 274 - I'm so excited

Stuiter stuiter boink boink...
Susan komt maar niet in de relaxmood. Oh man wat ben ik de afgelopen dagen weer slecht aan het slapen.
Kan ik eens lekker uitslapen ben ik om 5uur klaarwakker, weer in slaap gevallen tegen half zeven denk ik, want 6.33uur heb ik nog opgezocht in de engelengetallen en jawel hoor om 8uur wordt ik alweer wakker en kom ik weer eens niet meer terug in slaap.

Nog een nachtje en dan is het zover boink boink stuiter stuiter, misschien gaat het toch nog lukken met mijn hoed die ik zo graag wilde voor mijn look. Op weg naar de Elf Fantasy Fair ligt een winkel die ze verkoopt en manlief stelde voor om op weg daarheen een 'detour' te maken en kijken of ik een passende vind in die winkel. Oh dat zou super zijn, mien menneke kan toch wel heel lief zijn :D.

Vandaag kringloopdag en Action-experience, hebben we gisternamiddag toch maar niet gedaan. En gaan denkelijk ook naar de Karnavalswierts, dat is een maga grote carnavalswinkel, komen onze gasten een beetje meer in de stemming hihi. Én touren door het Heuvelland;).

Okay lieverds, dit is dus effe een stuiterpost van mij.
Hopelijk kan ik na de EFF de ruststand vinden en krijgt mijn lichaam eindelijk de slaap die het zo hard nodig heeft.


Warme creatieve groetjes van Susan

Ps. Fotoowtjes van EFF Haarzuilens dit jaar. Ik draag die bordeaurode jurk en manlief in zwart leer (deze keer dus ook meer mijn look ;))

24 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hihi ja manlief had het er maar moeilijk mee dat ik besloten had om mijn jurk niet aan te doen en dus ook geen hoge hakken of de plateauzolen ;).
      Volgend jaar wordt dit weer mijn look, wellicht andere accesoires...
      Knuff!

      Verwijderen
  2. Haha Susan, ik ga er zelf bijna van stuiteren als ik je blog lees :-P Je zag er prachtig uit zo aan de foto's te zien dus dat gaat dit jaar denk ik ook helemaal goed komen. Heel veel plezier met de kringloopdag en de Action-experience vandaag! Ben benieuw wat je allemaal gaat vinden! Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja wij hebben weer een zalige dag gehad. Is zo super om mee te maken. Knuff!

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel lieverd :). Is ook super om mee te maken zo'n dag met zoveel verklede mensen en zo'n bijzondere atmosfeer. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wow Susan, wat een jurk! Haha, stuiter lekker verder en vooral heel veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat een outfits op de foto's. Je kunt dan idd niet zomaar aan komen zetten met een hoedje!
    Stuiter lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nou het kan wel hoor, er lopen ook nog genoeg mensen rond die niet verkleed zijn maar het overgrote deel van de massa is verkleed en dan heb ik het toch over 75% dat verkleed rond loopt. Maar met een hoedje alleen kan wel ;). Maar verkleed is toch veel leuker. Knuff!

      Verwijderen
  6. ik kan bij mijn vriendin ook altijd zoe genieten van haar foto's
    wat staan jij en je man er prachtig op, ik vind zijn outfit ook helemaal te gek......jou jurk mag er ook zeker zijn
    veel plezier en geniet....
    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Jenneke, ja ik hou ook wel van de leer look, nou ja is een echte leren jas en broek hihi. Maar de zwarte look is ook wel aan mij besteed zoals je inmiddels op de foto's van Arcen hebt kunnen zien ;).
      Volgend jaar weer in die jurk en wellicht met zwart samen :D.
      Knuff!

      Verwijderen
  7. Wauw, wordt vast een fantasty-sch weekend! Rustig stuiteren hé! :-)
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had het idee dat de aarde trilde, maar volgens mij is het de resonantie van je gestuiter, hahahaha, veel voorpret, meid. Geniet ervan! Ik ben zo benieuwd naar je outfit!!! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Reacties
    1. Oh daar heb ik gelukkig geen last meer van :p. Volgend jaar gaan we voor de plateauzolen!! Knuff!

      Verwijderen
  10. WaW-da's een wereld op zich. Kan me goed voorstellen datje helemaal hyper bent als je zo dol bent op iets!!! Geniet ervan-en Susan bedankt voor al je bezoekjes en reactie's met terugwerkende kracht. Ik wens alvast een betere nachtrust & een leuk weekend. xxx Sil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa das waar het is een wereld op zich met allemaal bijzondere wezens en lieftallige wezens en ook een aantal engerds.
      Ennuh graag gedaan hoor. Oh effe de 21ste in de gaten houden...kan ik op jou stemmen ;). Knuff!

      Verwijderen
  11. Wauw wat een mooie foto's en wat een sfeer stralen ze uit. Ik snap dat je daar naar uitleeefd en er hyper van wordt. En jullie outfits zijn echt super. Heel veel stuiterplezier en geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...