maandag 10 september 2012

Dag 270 - Hoepelrok vorderingen én Leuke Post

Hoi lieverds,

Ik heb vandaag niet stilgezeten, uhm nou ja zoveel heb ik nu ook weer niet gedaan ;).
Máár ik heb vanmorgen mijn zwarte hoepelrok afgewerkt.
Dunne stukken geknipt, aan elkaar genaaid, de randjes gezigzagd en de stroken op de rok genaaid. Ik ben blij met het resultaat.

Er moet nog een elastieken band in aan de bovenkant en ik denk dat ik morgen nog wat tule eroverheen doe zodat die ringen niet zo duidelijk te zien zijn onder mijn rok. Maar daarvoor moet ik eerst naar de markt.

Verder heb ik toch afgezien van de koop van de hoed die ik op Marktplaats gevonden had en gekocht had. Ik begon te twijfelen omdat er maar een paar milimeter verschil is met diegene die me niet past. Tsja om nu nog eens een miskoop te doen dat was wat teveel van het goede, dus dan maar een andere draai geven aan mijn look met een ander hoofddeksel ;).
Ja natuurlijk ga ik verder niets verklappen hihi, we houden de spanning erin tot het ook daadwerkelijk zover is. Want foto's met een prachtige achtergrond en geheel in stijl zijn toch zoveel mooier.

Vanavond heb ik nog een paar oorbellen voor bij mijn set uitgezocht. Mijn dochter vond het teveel van het goede, maar ja het is dan ook een Elf Fantasy Fair en niet een of ander degelijk feestje, dus geen oorknopjes voor mij wat zij adviseerde hihi.

Vanmiddag heb ik lekker een dutje gedaan, ik was weer eens veel te vroeg wakker en had mijn slaap nodig. Onze logees komen al een dagje eerder, gezellig! Hebben we een dagje extra om te zorgen dat hun outfits ook klaar zijn.

Verder kreeg ik vandaag hele leuke post van Els van het blog Dingen die fijn zijn ( http://dingendiefijnzijn.blogspot.nl ).
Die lieverd wilde me bedanken voor de Give Away die ze gewonnen heeft (de verjaardags give away), het hoefde niet lieve Els, máár ik ben er wel heel blij mee. Thanks girl! Dikke knuff!

Kijken jullie even mee? Ze heeft me deze lieve engel getekend, so cute <3. Heeft me een bladwijzer gemaakt, een mooie elfjes hanger, een mooie magneet voor aan ons mega magneetbord, een sticker van Kitty PinkStars, een pink ribbon geluksbandje én een gelukspluim (geplastificeerde veer) van Marloeskreatief. Wow dat is weer boffen zo'n leuke post, ik ga er zekers van genieten lieverd, de engel met pluim en Flow magneet komen op mijn magneetbord. De bladwijzer gaat in het boek wat ik nu aan het lezen ben en dat geluksbandje...past perfect bij mijn andere Elf Fantasy Fair outfit, maar die moet dus nog een half jaartje wachten.
Oh ja de zelfgemaakte envelop is so cute, love it :D.


Warme creatieve groetjes van Susan


Ps de foto's zijn niet van super kwaliteit, maar het begint al donker te worden buiten dusss ;).

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post, die Els blijft je maar verwennen he? En je hoepelrok, mooi!!! Veel plezier met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lief hè?! Ben er ook weer heel blij mee :). Ja mijn hoepelrok wordt nog eens wat hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. wat een leuke post heb je weer gehad. En het hoeden verhaal blijft gewoon ook doorgaan! Nu ben ik zelfs ook benieuwd naar je oorbellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha wordt niks bijzonders hoor die oorbellen. Ik ben niet van de knopjes en draag liever wat grotere oorbellen ;). Maar leuk dat ik jullie allemaal lekker nieuwsgierig maak. Maar geloof me een outfit showen met prachtige achtergrond is zoveel mooier, nog eventjes maar... Knuff!

      Verwijderen
  3. Dat gaat er zo super uit zien, jouw outfit!!!! Spannend....
    Blij dat je blij bent met je post!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lieverd ben er heel blij mee, lief van je. Ja gaat er zekers super uitzien, niet helemaal zoals ik in gedachten had maar toch heel mooi. More ladylike ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Lieve Susan, dank je wel voor de mooie kaartjes! Heb ze gisteren ontvangen en ze zijn zoooo leuk! Die met de dolfijn stuur ik naar mijn moeder omdat zij gek is van dolfijnen en voor de anderen vind ik vast ook snel een nieuwe bestemming.

    Nog een paar dagen en dan kunnen we je outfit eindelijk bewonderen toch? (was toch de 15e?) Ben echt benieuwd hoor! Na al die 'tipjes van de sluier' weet ik nog niet hoe het er uit komt te zien haha (maar dat was ook de bedoeling natuurlijk)

    Wat een super lieve post van Els!

    Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa dat was de bedoeling, maar jullie snappen wel dat het zwart, rood wordt hihi met de kleine tipjes van de sluier ;).
      Fijn dat je zo blij bent met de kaartjes en lekker dat ze zo snel binnen zijn, geniet ervan! Knuff!

      Verwijderen
  5. Wat een fijne post weer! Ben je wel op tijd klaar voor de fair? Ik ben zo nieuwsgierig hoe het nu gaat worden! Wat een voorpret! liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja hoor ben op tijd klaar, komt helemaal goed vandaag nog een zoompje en ready is Susan :). Ja genieten is dat al die leuke post. Knuffeltjes!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...