vrijdag 7 september 2012

Dag 267 - Creatief verzameld

Zo ik heb vandaag creatief verzameld :).

Nicole van 'De Nostalgische Nonnevot' komt maandag hier lege flessen ophalen voor een recycle workshop die ze binnenkort geeft en neemt de lege drinkpakken dan ook meteen mee die ik in de loop van de tijd voor haar verzameld heb. Ook die kan ze goed gebruiken voor haar recycle workshops (recycle portemonnee).
Kijk maar eens op haar blog; http://denostalgischenonnevot.blogspot.nl/ en site; http://www.denostalgischenonnevot.nl/

Ik ben zelf druk in de tuin bezig geweest en heb verder geen puf en geen tijd om creatief met iets anders aan de slag te gaan. Morgen maak ik dan ook de give away enveloppen klaar voor de 5 prijswinnaars en ga ik ook verder met mijn hoepelrok voor de Elf Fantasy Fair.

Ik wens jullie een heel mooi weekend!


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. recyclen maar !
    .... hoepelrok van lege flessen, dat al eens geprobeerd? haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha nee nóg niet. Mmm nee toch maar niet;). Maar ik zal het eens voorstellen aan Nicole hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik zal eens op haar site gaan kijken want lege pakken zijn er hier genoeg.Als ik die dan ook nog kan hergebruiken dat zou mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van die drinkpakken kun je recycle portemonnee's maken.
      Google op 'recycle tetra pak portemonnee/purse'.
      Op youtube kun je er filmpjes van vinden. Het is heel eenvoudig om te doen samen met je kids. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Gewoon een keer een dag niet creatief bezig zijn is ook wel eens een verademing hoor :-P Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...