zaterdag 8 september 2012

Dag 268 - Enveloppen tijd

Zo het is weer enveloppen tijd, ik heb weer een aantal enveloppen gemaakt, om te versturen én om op een later moment te versturen.

Lekker eenvoudig om te doen en ook lekker relaxed om te doen, met mijn schootdienblad op de bank.
Want aan mijn favoriete knutseltafel was het veel te warm, 40 graden is niet om te doen.

Vanmorgen zijn we lekker met ons tweetjes gaan rommelmarkten, kijk eens wat een lieverds ik gescoord heb.
De rode heb ik al eens gekregen van mijn stiefdochter, dus nu dubbel ;), maar deze drie samen voor €1 kon ik gewoon niet laten staan.

Ik heb ook nog wat mooie hoeden gescoord, nee daar komen nog geen foto's van :p.
Want wie weet ga ik wel één van die bij mijn outfit gebruiken óf voor onze vrienden.
Ook hopelijk dé juiste hoed op marktplaats gescoord, oh hoop zo dat ie past, duimen jullie mee voor me?!

Ik blijk dus een lang en smal hoofd te hebben ten opzichte van mijn man, zijn hoofd is ronder. Oh ik hoop echt dat die wat ik nu op MP heb gekocht past, want hij was wel duur. Maar ja daarintegen heb ik die van mijn man voor een prikkie kunnen kopen.

Nog een weekje geduld hebben girls dan is de Elf Fantasy Fair en post ik een foto van mezelf in outfit op de fair én ik natuurlijk ook nog een aantal dagen geduld voordat de hoed bezorgd wordt en ik kan kijken of hij past ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

16 opmerkingen:

  1. Mooie floppies, Susan.
    En hopelijk gaat die hoed van mp passen. Het wordt steeds spannender.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook wel heel spannend, want als die niet past moét ik een andere soort hoed op. We shall see, ik vertrouw erop dat het goed komt!
      Knuff!

      Verwijderen
  2. Ahhh je kaboutertjes zijn liefff!! En de enveloppen ook helemaal leuk, verslavend he? Sinds ik dit ontdekt heb, vind ik de witte enveloppen maar saai!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja cute zijn ze hè en vooral zo samen :).
      Ja nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo snel wat per envelop verstuurde, maarreh witte enveloppen tijd is voorbij hihi ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. haha de hoeden-jacht gaat maar verder! en de spanning stijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb straks hier een hele hoedenverzameling erbij. Ik kan nu ook piraat worden en sjieke dame (wel ook een hele mooie gevonden voor bij mijn rode jurk :)). Och zo blijft het spannend hè, maar wat zal ik blij zijn als die hoed blijkt te passen. Dan is mijn missie geslaagd :D. Knuff!

      Verwijderen
  4. mooie enveloppen zeg, en die kaboutertjes zijn dottig
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie score vandaag! Hier is 't gelukkig niet zó warm :-)
    Fijn weekend verder en ik duim voor je hoed :-) Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel blij met mijn nieuwe aanwinsten en hopelijk van de week nog blijer :). Thanks voor het duimen. Knuff!

      Verwijderen
  6. Oh-die kabouters zijn te gek. Ik heb een xl maat in fuchsia op mijn tuintafel-zo leuk. Een mooi na-zomer weekend wens ik je toe-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vakantie envelopjes en je kaboutertjes zijn lekker fout, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi jij ook weer aan het enveloppen maken geslagen! Leuk! En je kaboutertjes zijn echt zoooo cute! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die kabouters zijn echt het einde! Wat een vondst. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey girls ik neem even een aantal vliegen in één klap hihi. Ja ik ben ook zo blij met die kaboutertjes. Zijn zo mega cute hihi. Ennuh ik hoop dat iedereen blij is met de leuke post, zag al tussen de bedrijven door op Facebook dat Korina mijn envelop en verjaardagspost ontvangen had en er blij mee is.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...