dinsdag 4 september 2012

Dag 264 - Creatief gezocht

Vandaag ben ik creatief aan het zoeken geweest om onze Elf Fantasy Fair outfits compleet te maken.
Stof gekocht op de markt, op zoek geweest naar hoeden en eentje gevonden die mijn man past, nu nog eentje voor mij ;).
Op de foto zie je een sneakpeak :).

Verder ben ik gezellig bij een goede vriendin van ons langs geweest en effe lekker bij gekletst tussen de bedrijven door.

Morgen moet ik echt gaan zorgen dat ik de spulletjes klaarmaak voor Lotte ( http://doorlotjesrozebril.blogspot.nl ) die aanstaande zaterdag in Zwolle op de Hip en Handgemaakt markt ( http://www.hipenhandgemaaktmarkt.nl/Zwolle-08-09-12.html ) gaat staan voor de actie 'Maak het voor Maud' waar ik al eerder een bijdrage aan heb geleverd.

Oh ships zie nu dat het wel heel kort dag wordt, ik had het uiterlijk vandaag willen versturen. Maar dat is er dus niet van gekomen. Nu maar hopen dat PostNL meewerkt, nou ja eerst moet ik natuurlijk meewerken ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

12 opmerkingen:

  1. ha ha je hebt het er maar vreselijk druk mee
    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vandaag er ook weer mee aan de slag, gisterenavond nog bij de moeder van Pat hoeden gaan passen en eentje te leen meegenomen. Maar blijf nog effe zoeken naar de ultieme ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Heerlijk, even bijbeppen met een vriendin. Ik neem er veel te weinig tijd voor... Ik duim dat de postbode zijn werk snel doet! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zalig is dat, heeft ons allebei weer goed gedaan en ik kwam ook op het juiste moment aanwaaien. Hebben de engeltjes vast en zeker voor gezorgd ;).
      Ja nu ga ik eerst eens snel aan de slag ;) hihi. Knufff. Zoefff

      Verwijderen
  3. :-) Eigenlijk een heerlijk dagje dus? Met enkeltje ook alles goed nu? Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was een zalig dagje, ik heb genoten :).
      Vooral ook errug heppie dat de hoed manlief pastte, heb ik toch nog een dikkere kop whahaha, mmm een anders gevormde zal het zijn want die hoeden geven dan ook niks helemaal niks mee. Groetjess!

      Verwijderen
    2. Oh ja met mijn enkel is alles okay. Alleen geen plateauzolen deze Elf Fantasy Fair ;).

      Verwijderen
  4. Haha je maakt het wel echt spannend zo hoor! De foto lijkt een beetje op een koetsiershoed van zo dichtbij. Maar ja, Tante Jannie zit in de paarden dus dan zie ik overal iets met paarden in ;-P Wat een leuk blog trouwens van Lotte! ben haar ook gaan volgen :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou Tante Jannie zit toch wel heel warm!!
      Ik ga nu snel aan de slag voor de actie van koningin grootoog. Zoefff! Knufff!

      Verwijderen
  5. Thanks, ik ga mijn best doen. Nu mezelf eerst maar eens van mijn telefoon rukken :p hihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jacqueline, je had gereageerd laatst op onze ongezonde maaltijd en geschat naar onze leeftijd...hihi...je zat er ruim naast hoor. Ik zelf ben 37 en de rest van de meiden rond de 35. zo zie je maar weer. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Kathy ik zie dat je me een nieuwe naam hebt toebedeeld hihi. Och beter maar dat ik jullie jonger inschat als vroege veertigers toch?! Mij schatten ze gelukkig ook vaak jonger :). Groetjess en knuffels van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...