woensdag 19 september 2012

Dag 279 - Draken dag

Vandaag viel er weer een drakenkaart bij ons op de deurmat, dit keer uit Rusland (foto 3). Van het weekend kreeg ik een drakenkaart via postcrossing uit Taiwan (foto 2). Ik vind draken helemaal super en heb vanmorgen dan ook nog eens heel toevallig mijn boek uitgelezen 'De Tussenwereld' van Robbert Leeuw.

Vanmiddag ook het tuindoek opgehangen dat ik heb laten maken met de creatie die Jenneke voor me maakte, ik heb onlangs bij haar een Give Away gewonnen.
Op dit moment loopt er ook weer eentje t/m 30 september.
Neem maar eens een kijkje op http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

In februari heb ik uit de Ukraïne ook een drakenkaart ontvangen via Postcrossing (foto 1). Een van mijn favoriete Postcrossingkaarten.

www.postcrossing.com is de website van Postcrossing, het principe werkt heel eenvoudig en heel doeltreffend. Je stuurt een kaart naar het adres dat je krijgt op het moment dat je aangeeft 'Send a postcard' en op het moment dat jouw kaart geregistreert wordt door de ontvanger, krijgt iemand anders weer jouw adres als hij/zij klikt op 'send a postcard'.
Zo blijft het een mooie kringloop van kaarten sturen en ook weer ontvangen.
Want het probleem met een op een ruilen, is toch altijd dat je afhankelijk van elkaar bent. Bij postcrossing is het zo dat op het moment dat jouw kaart aankomt en geregistreert wordt, dan krijgt automatisch iemand anders weer jouw adres. Dus in feite loopt dat mooi gelijk op.

Ik ben lekker aan het rommelen geweest met knopen, wilde een sleutelhanger maken, bij Jenneke had ik daar een leuk voorbeeld van gezien. Maar eerst eens aan het sorteren geweest. Heb trouwens prachtige parelmoeren knopen gevonden.

Verder ben ik wel bezig geweest met leuke post, maar dat kan ik nu nog niet laten zien. Een mooie kaart gepimpt van een Engel voor een Engel. Wellicht als PostNL meewerkt, morgen al ;). Dus in feite was dat mijn creatie voor vandaag. Verder lekker rustig aan gedaan vandaag én naar de kapster geweest :). Ik had ze bewust lang gelaten voor de Elf Fantasy Fair hihi.


Warme creatieve groetjes van Susan


13 opmerkingen:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh wat een gaaf gezicht, hem nu te zien hangen enorm mooi!!!
    en wat een leuke andere draken heb je hier toegevoegd, leuk dat je eens uitlegd wat dat post crossing is ik had geen flauw idee

    en dank je wel wederom voor het reclame maken voor mijn site/give away

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Jenneke met heel veel plezier gedaan hoor. Jaaa gaaf is ie hè. Zo kan ik lekker van je creatie genieten op mijn favoriete plekje aan tafel.
      Ja genoeg mensen durven daar toch niet aan mee te doen ivm privacy, maar je adres krijgt alleen diegene die aan de beurt is om een kaart te sturen. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, ik vind het heel leuk om kaarten te sturen en ontvangen uit allerlei delen van de wereld. Okay Rusland en andere oost europese landen zijn flink vertegenwoordigd, Japan, Taiwan zijn ook landen waar ik regelmatig kaartjes vsn krijg of uit Amerika. Maar ook Duitsland en natuurlijk Nederland. Maar ik heb dus niet aangevinkt dat ik kaartjes van en naar Nederlanders wil sturen. Dat is een extra optie. Ik hou het liever internationaal :D. Knuff!

      Verwijderen
  2. Wow, Wat een mooie kaarten! Stempels maken lijkt me erg moeilijk vandaar dat ik daar nog niet aan begonnen ben. Maar mischien later!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Anouk leuk dat je hier even komt reageren. Ja lieverds Anouk is een 14 jarige meid die pas aan het bloggen is.
      Oh dat lijkt moeilijk maar is het niet hoor, als je nu toevallig in de buurt van Amersfoort woont kun je bij blogvriendin MiM een stempel workshop (Mims tasjes) gaan volgen. Maar in het Hoe overleef ik vakantieboek stond geloof ik ook een en ander uitgelegd. Ben benieuwd! Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
    2. Ps jij maakt ook mooie kaarten met je stempels! Erg leuke stempels vind ik. Wie weet organiseer je tzt eens een Give Away en dat mensen een zelfgemaakt kaartje van je winnen ;).

      Verwijderen
  3. Wat bijzonder zo'n drakendagje :-) En wat staat de creatie van Jenneke prachtig in je tuin! Super! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè en dan heb ik mijn andere draken nog niet eens geshowd die me omringen ;).
      Ik vind hem ook super staan en als de schutting van het terras weg is zorg ik wel dat hij door manlief mooi opgehangen wordt. Maar zoals het er nu uitziet staat die er nog wel een tijdje :p. Knuff!

      Verwijderen
  4. Oh ik ben vooral jaloers op je knopenverzameling ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja er zitten wat mooie knoopjes bij. Ik heb op koninginnedag een heel zakje vol gekocht, daar zaten veel parelmoeren in en dat blikje dat is mijn verzameling aan knoopjes van vroeger, mmm misschien ook wel een gedeelte van mijn moeder die niets met maaien heeft hihi.
      Leuk dat je hier komt reageren en me volgt :D Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  5. En het is niet eens het Jaar van de Draak! ;)
    Die van Jenneke is gaaf.
    Postcrossing lijkt me leuk, maar voorlopig ben ik te druk met jullie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi LTC hét is het jaar van de draak hoor ;) hihi. Kijk maar op de kaart uit Rusland en die kaart uit Taiwan is ook echt speciaal voor het jaar van de draak! Met een voorgeprinte drakenpostzegel erop :).
      Ja ik ben ook megablij met de bij Jenneke's gewonnen creatie :D. Knuff!

      Verwijderen
  6. Geboren in een drakenjaar vind ik de drakenkaarten erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...