donderdag 6 september 2012

Dag 266 - Elf Fantasy Fair naaisel

Vandaag stond mijn creatieve uitspatting weer in het teken van de Elf Fantasy Fair.

Ik heb een zwarte rok gemaakt om daar een hoepelrok van te gaan maken.
Onlangs kocht ik nog zo'n goedkope hoepelrok en daar heb ik dus de hoepels uitgehaald en ik moet nog stroken op de rok naaien (leek me het handigste voor een beginnend naaister ;)) en dan heb ik in ieder geval geen witte hoepelrok die onder mijn zwarte outfit uitsteekt.

Ik had het zwart er ook wel aan kunnen naaien, maar de omtrek aan de bovenkant is te smal en dat moest ik dan toch helemaal aanpassen. Dus hoop hem morgen af te maken, hij is wel wat breder als de originele, maar zal toch wel goedkomen. We shall see.

Verder weer op hoedenjacht geweest langs kringloopwinkels vandaag, gelukkig samen met manlief en met de auto :).
Wel eentje gevonden, maar die pastte niet. Tig mensen net op marktplaats nog gemaild en gevraagd naar de maten. Nu maar hopen dat ik er eentje vind die me ook past.

We zijn deze week bij de ouders van Pat geweest en ik heb wel een rode hoed te leen gekregen, maar het is toch niet echt de look die ik voor ogen heb. Ik heb vanmorgen nog eens alles samen aan gehad en zo'n hoed die ik in gedachten heb staat er toch het allerbeste bij (ik heb die van manlief even op gehad...die mij niet past, maar hem gelukkig wel).
Ik blijf erop vertrouwen dat het me gaat lukken om een passende te vinden.


Warme creatieve groetjes van Susan

8 opmerkingen:

  1. nou nou er komt wel heel wat bij kijken he om zo'n mooie outfit bij elkaar te sprokkelen! Lijkt me wel leuk hoor. Ik benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja maar het is zo leuk om te doen. Vroeger verheugde ik me altijd op carnaval en puur voor het verkleden. Maar met carnaval MOET je lol hebben en helemaal uit je dak gaan en anders vinden ze je maar saai, niet dat ik me daar ooit wat van aangetrokken heb, ik heb geen alcohol nodig om plezier te hebben en uit mijn dak te gaan, alleen hele goede muziek ;). Maar dus geen zin meer in carnaval. Dit vind ik veel leuker, mooi verkleed rondlopen en genieten van alle andere creaties én van het moois op de kraampjes en van de prachtige achtergrond én het relaxte sfeertje!!
      Zaliggg! Dikke knuff!
      Oh hoop zo dat ik mijn passende hoed vind. Ben er inmiddels achter dat ik echt wel maat 58 nodig heb hihi.

      Verwijderen
  2. Hihi maat 58.. dan heb je net zo'n groot hoofd als ik :) Ik pas ook nooit even de cap van iemand anders (paardrijden he) omdat ze allemaal te klein zijn. Maar ik ben er van overtuigd dat je een mooie, passende en bijpassende hoed gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wat blijkt nu...ik heb gewoon een langer en smaller hoofd als manlief. Ik hoop dat ik nu eentje heb gevonden die past. Oh duimennn.

      Verwijderen
  3. je hebt het er maar druk mee, maar zal vast allemaal goed komen, ik hoop in elk geval dat je vandaag al iets meer gaat horen, van de mails naar mensen op marktplaats

    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is nog goed gekomen. Mmm hoop ik dan :).
      Och ik ga ervan uit dat ik nu goed gescoord heb :D

      Verwijderen
  4. Wat een groots project, ben benieuwd naar het resultaat!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...