zaterdag 15 september 2012

Creatie's and stuff by Jenneke

Kijk eens hoe mooi mijn gewonnen Give Away bij Jenneke er op 75 x 75cm formaat uitziet?!
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

Ik kreeg hem gisteren per pakketpost bezorgd, besteld bij webprint. Het is een tuinposter zoals jullie wellicht kunnen zien ;).
Ik ben er in ieder geval helemaal happy mee en Jenneke vind hem ook helemaal wowww.
Dit was haar reactie gisteren op mijn mailtje met foto's;
owwwwwwwwwwwwwwwwwww wat gaaaaf zeg!!!

Leuk is dat hè?!! Kan me heel goed voorstellen dat dat echt goed voelt als je je eigen creatie in het groot ziet. Ik ben er in ieder geval heel blij mee om hem nu ook in het echt te hebben :D.

Lieverds ik ga opstaan en me klaar maken voor de Elf Fantasy Fair, ik ben blijkbaar niet de enige die excited is, een van onze logees is al aan het spoken op de badkamer hihi. En gisterenavond zijn ze allebei druk bezig geweest om hun kostuums klaar te krijgen. Jenny heeft gisteren twee outfits van mij gepast en heeft daar een geheel eigen draai aan gegeven door nog wat leuke spullen te kopen en de boel nog te pimpen. Neil is onze uitvinder en gisteren tijdens het eten ging hem een lampje branden en toen we weer thuis waren heeft hij het ter uitvoering gebracht en ik heb hem nog een extra 'prop' stuk gegeven, uhm hoe zeg je dat in het Nederlands...nou ja laat ik zeggen een verlenging van zijn persoonlijkheid, de kringloop find van vrijdag gaat mee...de robot... So cute en doet het ook nog :). Gisteren tijdens de Action-Experience batterijen gekocht...Jenny went all the way...heeft zichzelf zelfs de special edition Action tas gekocht hihi ;).


Warme creatieve groetjes van Susan

16 opmerkingen:

  1. ik wens je heel veel plezier vandaag!! en natuurlijk de rest ook, geniet volop.
    de tuindoek is zeker gaaf en een leuk idee om zoiets op af tr printen......canvas kende ik en nu dit om te zien erg vet!!
    lieve groet jenneke
    ik heb voor de lezers een 2e give away lopen waar je een digitale creatie naar smaak kunt winnen, alleen hetgeen waar je het op gaat afdrukken zijn de kosten voor jou ☺
    je kunt je kind of jezelf ook door mij laten uit tuben en dan maak ik daar iets mooi's van
    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/08/creations-and-stuff-2e-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja girls give it a shot en maak kans op een mooie op jou afgestemde creatie gemaakt door Jenneke!
      Ik ben er heel blij mee, ik heb tot nu toe niet echt de tijd gehad om hem op te hangen maar daar ga ik morgen zekers tijd voor maken.
      Ja in het echt ziet het er nog mooier uit hoor Jenneke :).
      Nogmaals bedankt voor je geweldige creatie. Knuff!

      Verwijderen
  2. have fun , hopelijk heb je een mooie dag , groetjes uit een zonnig Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Die is fantastisch mooi! Wat een prachtig doek. Bofkont! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De poster past helemaal bij jou!!! Waar is die Fantasy Fair, hier in de buurt? Anyway, have fun! geniet! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ben er ook super blij mee :D.
      Je hebt al uitgevonden waar het is hihi. Knuff!

      Verwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Dat doet deugd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tuinposter is echt super gaaf! Maar zijn batterijen (en de special edition tas) het enige geweest wat jullie hebben gekocht tijdens jullie 'Action-experience'? Zal toch wel niet? Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neeee we hebben natuurlijk meer gekocht. Ik nog soepkommen met de tekst SOEP erop ;) en manlief heeft wat kwasten gescoord tsja wat nog meer, oh ja wat snoepgoed. Ik was nog pas bij de Action geweest en weer nieuwe gummen gescoord (ja MiM ze hebben ze weer ;)).
      Jenny heeft wat knutselspullen gekocht, maar heeft zich verder ingehouden omdat ze natuurlijk wel in een Mini waren en niet met een grote amerikaanse starionwagon :p. Hihihi.
      Knuff!

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik geef je een Liebster award! Kijk maar even op mijn blog :-)

    Groetjes Riri (http://www.creadiefje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...