zaterdag 29 september 2012

Dag 289 - Knopen Sleutelhanger

Vanmorgen kregen we onverwacht bezoek, alhoewel manlief wist er blijkbaar toch vanaf. En dat bezoek blijft ook logeren, dus weiniger tijd om creatief te zijn en meer tijd om sociaal te zijn.

Maar toen de mannen weg waren en de boodschappen gedaan waren, ben ik begonnen aan een knopen sleutelhanger en heb er daarna nog eentje gemaakt.

Ik kan maar een van de twee laten zien, omdat de andere een verrassing is en denkelijk ga ik hem nog wat uitbreiden, maar dat doen we een andere keer.

Jenneke bracht me op het idee en zij haalde het idee weer bij een ander vandaan ;).
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/search/label/knopensleutelhanger?
Onder deze link zie je meteen ook haar sleutelhanger workshop van gisterenavond.


Warme creatieve groetjes van Susan

7 opmerkingen:

  1. owwww wat een schatje zeg ♥ en weet je ik ben eens aan het tellen bij mezelf en de andere zaten ca 15 ringejes...komt ie dichtbij!! erg mooi gemaakt, geniet maar van je visiste en voor wie je de andere aan het maken bent die zal het wel prachtig vinden

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd ja ik vind deze ook wel leuk geworden én die andere ook, maar die kan ik binnenkort wel showen. Probeer ze maandag af te maken en die ene dan op de post te doen en als PostNL meewerkt kan ik die vrij snel showen ;).
      Maar zo te horen valt het dan nog wel mee hè hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Oh leuk idee! Ga ik pinnen ;-) Want ik heb nog een hele hoop knopen liggen! ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi be my guest, oh moet ik toch me maar ook eens in gaan verdiepen in dat pinnen. Liken en re pinnen heb ik wel al gedaan ;). Groetjess!

      Verwijderen
  3. Helemaal leuk ! Ik heb bergen knoopjes hier (onlangs weer ergens een pond knopen gescoord)...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Die is echt heel erg mooi! Wat tof met zo'n mini er aan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden! Je hebt ook toffe bedeltjes gebruikt. Lijkt me ook leuk om te doen. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...