dinsdag 13 maart 2012

Nog maar een paar dagen... Give Away time !

Give Away op 365 dagen creatief

Het is vandaag dag 89, er zijn nog maar een paar dagen te gaan en dan is het zover.

Dan ben ik 3 maanden bezig met mijn 365 dagen project.
Ik ben begonnen op 16 december 2011 en de Give Away uitslag is op 16 maart 2012.

Wil je kans maken, ga dan even naar dag 69 en lees hoe en wat (klik op de tekst onder de afbeelding).

Warme creatieve groetjes van Susan, die alweer zin heeft om vandaag dan toch nog iets creatiefs te maken. Ik heb namelijk een heleboel lieve kadootjes per post gekregen van MiM, Mirjam die ook twee blogs heeft en dus een collega Engelen blogger is. MiM je bent een Engel !

Ja ik heb naast dit blog ook nog een ander 365 dagen project; An Angel Each Day
Die van MiM heet 366 x Engel die doet een extra dagje ;)

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...