zaterdag 31 maart 2012

Er klinkt tromgeroffel...een nieuwe Give Away Winnaarrr...

een nieuwe Give Away Winnaar
Zo vanmorgen klonk er dan nog eens tromgeroffel in huize van der Zwaag...romperdepommmm...
Manlief nam vandaag de honeurs waar, ik had hem verteld dat JoJo niet gereageerd had (ik had haar twee weken de tijd gegeven) en hij zei meteen 'mag ik trekken?' hihi.
Dus heb het zakje erbij gepakt en dichtgemaakt en flink ermee geschud en ermee naar manlief gelopen die er zijn hand in heeft gestoken en ook flink heeft gerammeld en daar kwam dan uit....pamperdepam... Ivoorwit Thea !

Van harte gefeliciteerd Thea, ik ben al effe op je blog gaan spieken vanmorgen en bij mijn welkomstberichtje een berichtje achtergelaten dat je vanmiddag maar eens even moest komen kijken op mijn blog...
Het berichtje is wat later als verwacht en zoals de actieve volgers kunnen zien heb ik een andere kaart uitgezocht en ook een ander wierrookje...dit vind ik beter bij Ivoorwit passen ( www.ivoorwit.blogspot.com ).
Neem je even contact met me op en mail je me even je adresgegevens op 365dagen(apestaartje)gmail.com

Warme creatieve groetjes van Susan

Give Away Pagina

ps net mijn Give Away afbeelding verwijderd (rechtsboven op mijn blog), en ook de links naar alle give aways verwijderd...

Nu dus alleen een afbeelding te zien met I Love A Good Giveaway ! (weer rechtsboven in mijn blog...internetversie weergeven klikken als je via je telefoon mijn blog volgt) en dan kun je alle Give Aways zien waar ik aan meedoe...
Wil je de jouwe ook erbij, mail me dan effe of laat een reactie achter op mijn blog.

4 opmerkingen:

  1. Hoera voor ivoorwit! Die Jojo weet niet wat ze mist! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja nu afwachten op Thea, maar dat komt helemaal goed, die heb ik een berichtje op haar blog achtergelaten en neem aan dat ze daar net zoals ik mail van krijgt in haar inbox als ze nieuwe commentaren krijgt ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Thea! En inderdaad JoJo weet niet wat ze mist!! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Evelien jij ook nog gefeliciteerd met jouw nieuwste Give Away prijs, mooi dat je net zoals mij mag uitdelen en ook zelf weer mag ontvangen.
      Geniet ervan! Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...