dinsdag 20 maart 2012

Dag 96 - Stofjes gekocht op de markt

Vandaag weer een dag voorbij gevlogen. Vandaag was het reiki dag, mijn moeder en twee reiki vriendinnen zijn geweest en hebben samen reiki beoefend. Lekker alle vier om de beurt op de tafel en door drie dames tegelijk behandeld, ik kan er weer even tegenaan ;).
Daarna is mijn moeder nog gezellig op bezoek gebleven en tegen een uur of vier naar huis gegaan.

Vanmorgen vroeg ben ik op mijn fiets gesprongen en de stad in gegaan, ik wilde witte stof voor mijn Elf Fantasy Fair jurk kopen. Maar toen kwam ik deze prachtige stofjes tegen en kon ik mezelf niet inhouden.
Dus inspiratie genoeg, maar nog effe geen creatie ;).
Wie weet maak ik er straks nog tijd voor :).

Warme creatieve groetjes van Susan

3 opmerkingen:

  1. supermooie stofjes zeg, prachtig! vooral die rechtsonder...lieve groetjes Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke stoffen! Daar zou ik ook niet aan voorbij kunnen lopen... Fijn dat je zo genoten hebt vandaag. Ik genoot van de zon in gezelschap van een goede vriendin. Zo lekker! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zijn idd prachtige stofjes. Ik heb al heel lang geen kleren zelf gemaakt, jaartje of twintig en was toen ook maar een beginneling... Maar kon deze gewoon niet laten liggen ;), wie weet ga ik er wel wat anders creatiefs meedoen... De witte stof heb ik ook gekocht hoor en hoop mijn best te gaan doen om een andere jurk die ik heb na te maken. En heb nog bruine stof gekocht voor een kussen te maken, maar thuis gekomen vond ik de kleur niet echt bij de bank passen :(.
    Thanks girls voor jullie reacties, morgen kringlopen met mijn vader... MiM ik ben je niet vergeten, maar nog geen tijd gehad om je uitgebreid terug te mailen. Knuffels en warme groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...