vrijdag 23 maart 2012

Dag 99 - Mijn allereerste Stempel / My very first Stamp

Zo daar is hij dan, mijn allereerste stempel.
Mijn gutsmesje wat ik bij de dumpstore heb gekocht is volgens mij geen gutsmesje, dus maar aan de slag gegaan met een stanley mes.
Het ontwerp voor een gevleugeld hart heb ik op internet gevonden.

There it is, my very first stamp.
The tool to cut stamps I found at a dumpstore, but it turned out that it's not sharp enough for that, so used a stanley knife.
The design for the winged heart I found on internet.

Tsja en dan is de stempel klaar en ga je even een inktpad zoeken... Ik vond wel de rode inkt, maar niet de inktpad (ik denk dat die boven op zolder nog ligt tussen de verhuisdozen...bijna 6 jaar :p).

And then the stamp is ready and looking for an inktpad...I found the red inkt but not the pad (it will be at the attict in the move boxes...almost 6 years :p).

Dus maar eens op internet gesurfd hoe en wat...een cd case genomen, wat verf (de rode was opgedroogd :() en wat blijkt dezelfde kleur als het voorbeeld hihi...nu ik dus de collage maak op mijn telefoon.
So searched the internet how to...used a cd case, some paint (the red one dried up :() and now I see it's the same colour as the example hihi...now I'm making the collage at my phone.

3 opmerkingen:

  1. Dankjewel Sil :D Ja hè zo'n gevleugeld hart als tattoo zou ook mooi zijn, maar die vleugels zou ik dan wel gedetailleerder willen ;). Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice... Zeker voor een eerste stempel! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel MiM :D
      Oh als ik bij jou in de buurt zou wonen dan wist ik het wel, dan zou ik zekers op stempelles komen ;). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...