vrijdag 2 maart 2012

Dag 78 - Zuurstokroze Cupcake Hartje / Candystick pink Cupcake Heart

Zuurstokroze Cupcake Hartje / Candystick pink Cupcake Heart
Dit zuurstokroze hart met cupcake applicatie heb ik vandaag kado gedaan aan mijn vriendin Peggy die ik al jaren niet meer gezien had.
Dusss ik heb eens een keer gefoeteld en alvast vooruit gewerkt :).

Deze creatie naar aanleiding van de inspiratie die ik gekregen heb op diverse blogs, zie dag 73
Dit was ook een van de stofjes die ik gekocht heb.

I gave today this candystick pink heart with a cupcake on it to my friend Peggy who I hadn't seen for years.
So I have been naughty and worked ahead ;).


This creation is inspired by the blogs that I've been visiting lately, take a look at day; dag 73
This was also a fabric that I bought that day.

7 opmerkingen:

  1. DIE is leuk! ik ga je nadoen als dat mag, zon hartje wil ik oooooook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh van mij mag je hoor :) Ik vond hem ook goed geslaagd en vond dat cupcake'je wel leuk voor erop (van bij de Action ;)).
      Heb er nog aan zitten te denken om een Hello Kitty bedel eraan te hangen maar heb me maar ingehouden (niet iedereen is fan van Hello Kitty ;)) hihi en dan was het misschien net wat te geweest hihi

      Verwijderen
  2. inderdaad. kun je die kopen bij de action? Volgende week snel even kijken dan :-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa alsook uiltjes en...tsja er zijn in ieder geval verschillende strijkapplicaties. Jij ook een heel fijn weekend! Groetjesss!

      Verwijderen
  3. Dat is ook een idee zeg, gewoon van die applicaties erop.Bij de action en de xenos hangen er hele leuke. Bij de hema trouwens ook, maar die zijn net weer wat duurder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dan moet ik daar ook maar eens gaan snuffelen ;).
      Hey girls thanks for the comments :).
      Cretaieve groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...