zondag 26 februari 2012

Dag 73 - Stofjes gekocht nav Inspiratie

Inspiratie / Inspiration
Vandaag heb ik samen met mijn man lekker over twee rommelmarkten gestruind en leuke stofjes gekocht.
Ik ben deze week zo geïnspireerd geraakt door een aantal blogs met allemaal kleurrijke creaties dat het gewoon kriebelde.
Nu heb ik besloten dat ik vandaag niet echt wat ga maken, maar dat ik deze foto met jullie deel met twee foto's van enkele stofjes die ik gekocht heb (eigenlijk gewoon kinderkleding hihi) en met ook in deze collage wat hartjes die me geïnspireerd hebben.

Today I've been wandering around on two flee markets together with my husband and bought some nice fabrics.
This week I've been so inspired by a number of blogs with all kinds of colourful creations that I couldn't resist myself.
Now I decided that I'm not going to make something today, but want to share this picture with inspiration of colourful hearts and with the fabrics I bought (actually childrens clothing hihi).

In het midden zie je (met de a,b,c labels) wat stof en hartjes die Judith weggeeft bij haar Give Away.
Links ernaast zie je een stofje wat ik gekocht heb en ook rechts eronder.
Links onder zie je ook nog vilten hartjes die Judith gemaakt heeft.
Rechtsboven zie je een rood met witte stippen hartje dat Jaqueline gemaakt heeft voor haar dochters beste vriendin.
Links boven zie je een stukje van een hartje dat Fieve op aanvraag gemaakt heeft.

In the middle you see (with the a,b,c labels) fabric and hearts from Judith which is her Give Away.
On the left side and on the bottom on the right side you can see a picture of the fabrics I bought.
Bottom left are felt hearts made by Judith.
Up on the right you can see a red/white dotted heart that Jacqueline made for her daughters best friend.
Up on the left you can see a part of a heart that Fieve made on request.

Ik hoop deze week nog wat creaties te laten zien die ik dus naar aanleiding van deze inspiratie ga maken. Hou je me in de gaten ?!

I hope to show you this week some creations that I've made inspired by these. Do you check me out  ?!

En vergeet niet om mee te doen aan mijn Give Away die loopt tot 16 maart (dus voor 15 maart reageren met berichtje etc) !

And don't forget to join my Give Away which runs until the 16th of March (so give a comment before the 16th etc.) !

Op 16 maart ben ik 3 maanden bezig met mijn 365 dagen project en dat vind ik wel een feestje waard dus wil dit graag met jullie delen en een kadootje uitdelen.

On the 16th of March I am doing my 365 days project for 3 months, so it's party time and I want to share that with you and give a gift.

Give Away op 365 dagen creatief

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...