donderdag 23 februari 2012

Dag 70 - Rood Zwarte Ketting / Red Black Necklace

Susan met Rood Zwarte Ketting
Susan with Red Black Necklace
Vandaag heb ik een rood zwarte ketting gemaakt voor bij mijn nieuwe rode jurk van bij Shoeby, in de uitverkoop voor de helft van de helft :D.
De zwarte kralen die ik gebruikt heb zijn allemaal van Onyx.
Ik gebruik over het algemeen altijd half edelstenen kralen in mijn zelfgemaakte sieraden vanwege de bijzondere helende werking. Dit is een hele aardende ketting ;).

Today I made a red and black neclace to match my new red dress from Shoeby, I bought it on sale 75% off :D.
The black beads I used are all Onyx.
I mostly use gemstones in my selfmade jewelry because of the healing effects. This one is good for grouding.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...