maandag 27 februari 2012

Dag 74 - Retro Hart / Retro Heart

Retro Hart / Retro Heart
Vandaag heb ik op zolder nog een leuk retro stofje gevonden en heb er een hart mee gemaakt. Ik heb er eerst nog een leuke afbeelding van een bijenkorf op gestreken die ik eens bij de Action gekocht heb.

De stof heb ik eens in een kringloopwinkel gekocht, eigenlijk is het een jurk, maar ik had hem bewust voor de stof gekocht, echt een retro ;) en nu heb ik er al één goed doel voor gevonden.


Today I found at the attic a nice retro fabric and made a heart out of it. First I ironed a nice picture of a beehive on it which I bought once at the 'Action'.

The fabric I bought in a second hand store a while ago, it's actually a drress, but I bought it especially for the fabric, really retro ;) and now I allready have one purpose for it.

6 opmerkingen:

  1. schattig! weet je dat je bij de Knopenshop: www.knopenshop.nl heel veel geweldige applicaties kan kopen? En lintjes, stofjes, knoopjes enz...echt een walhalla voor een creatieveling die van vrolijkheid houdt..tipje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh www.deknopenshop.nl is geweldig cute
      Nu ben ik nog niet verder gekomen als de pagina te openen maar de kleurtjes springen al van mijn pagina af (ik ga straks verder kijken, eerst me dadelijk klaar maken om de stad in te gaan, markt en kringloop en wat houten hartjes scoren).
      Ennuh dank je wel voor je comment :D, ik vind hem ook goed gelukt, zelfs mijn 19 jarige dochter vond hem leuk en dat zegt heel wat ;).

      Verwijderen
  2. Hoi Susan,
    Dankje voor je reacties,lief;)
    Wil je mij je e-mail adres doorgeven,ik kan het hier niet vinden:(
    Dan ik ik je via de mail beantwoorden, wordt zo lang anders hier haha.
    Wil jij ook de de woordjes uitschakelen die je moet invullen bij elke reactie, het is bijna niet te doen, de meeste bloggers hebben hem al uitgezet, kijk even op mijn blog hoe je dit kan doen please.Ik hoor nog graag van je:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat leuk stoffieleut dat je op bezoek komt.
      Ja ik heb gisteren al even gekeken hoe het moest maar nog niet gedaan.
      Je hebt helemaal gelijk is soms niet te doen die rare woordjes overtypen, als het goed is is het me gelukt ;)
      Mailen kan naar 365dagencreatief(apestaartje)gmail.com
      Ik heb dat adres pas aangemaakt, moet ik nog effe ergens een plekje voor zoeken :D.

      Verwijderen
  3. Bedankt voor je berichtje op mijn blog, altijd leuk als er weer nieuwe mensen komen kijken. En zo kom ik ook zelf weer bij andere mensen terecht. Leuk hartje is dit ook

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Saskia leuk dat je ook bij mij bent komen kijken. Ja ik ga echt van de ene blog naar een ander blog en kom zoveel leuke dingen tegen, zoveel inspiratie, echt helemaal geweldig! Ja ik ben ook trots op dit hartje, maar ook op het hartje dat ik al eerder heb gemaakt rond valentijnsdag. Kijk je ook nog even bij mijn Give Away (als het wat voor je is ;)). Warme groetjes van Susan die jouw creaties ook helemaal geweldig vind! I love colours!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...