maandag 20 februari 2012

Dag 67 - Kleurrijke Wikkel Armband / Colourful Wrap Bracelet

Kleurrijke Wikkel Armband / Colourful Wrap Bracelet
Ik wilde vandaag een armband maken geïnspireerd door de wikkelarmbanden van http://www.bellakralen.nl/ maar ben nog steeds niet tevreden.
Ik heb de armband al een keer helemaal uitgehaald en vind hem nu nog steeds niet leuk genoeg, maar ik vind het goed geweest voor vandaag.

Today I wanted to make a bracelet inspirered by the wrap bracelets of http://www.bellakralen.nl/ but I'm still not satisfied about the result.
I did allready two attempts but it's not it. But for today it's been enough.

2 opmerkingen:

  1. wow ik vind de armband geweldig! Ik hou zo van die vrolijke kleurtjes!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Evelyn voor je enthousiaste reactie. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem inderdaad leuker vind uitzien nadat ik hem hier op foto zag (tsja dan kijk je van een afstandje hè).
      Ik ben nu met een rood zwarte ketting bezig voor bij mijn nieuwe rode jurk. Later vandaag een post daarvan ;).
      Vergeet je niet ook aan mijn Give Away mee te doen!
      Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...