maandag 13 februari 2012

Dag 60 - Creatief Moodboard met Flow Magazine / Creative Moodboard with Flow Magazine


Creatief Moodboard met Flow Magazine / Creative Moodboard with Flow Magazine

Ik ben net klaar met het maken van dit moodboard, ik ben er sinds vanmorgen 9 uur mee bezig geweest. Flow magazines doorgebladerd voor leuke en toepasselijke plaatjes, teksten en achtergronden.

I just finished this moodboard, I've been busy on it since 9 am.
Have been looking threw Flow Magazines for nice pictures, text and backgrounds.

Eigenlijk had ik een Love Moodboard/Dreamboard willen maken, maar al bladerend en scheurend heb ik besloten om het in het thema van deze blog te houden; 365 dagen creatief, met een touch of love ;).

Actually I wanted to make a Love Moodboard/Dreamboard, but I decided going threw the Flow Magazines that I wanted to make the 365 days creative theme with a touch of love ;).

Ik ben er trots op, hij ligt nu onder stapels Flow en Happinez tijdschriften te drogen en verhuist daarna naar onze slaapkamer waar sinds gisteren een heel groot whiteboard hangt en waar mijn dreamboard van dag 27 nu ook ophangt. Yesss I'm Happy and trots op mezelf!!

I'm proud of it, it's now drying underneath a big pile of Flow and Happinez magazines and will move on later to our bedroom where we have a huge whiteboard now since yesterday and where the dreamboard of day 27 is hanging. Yess I'm Happy and proud of myself !!

FLOW MAGAZINE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...