woensdag 11 januari 2012

Dag 27 - Dreamboard - Visionboard

Vandaag heb ik een dreamboard gemaakt, ook wel een visionboard genoemd.
Gisteren heb ik het op mijn andere blog An Angel Each Day over The Secret gehad.
Dit kwam eigenlijk naar aanleiding van orakelkaarten die ik getrokken had en een boodschap van de engelen via getallencombinatie 1 en 5. Dit is het bericht.

Today I made a dreamboard, also called a visionboard.
Yesterday I was talking/writing in my other blog An Angel Each Day about The Secret.
I was sharing the oraclecards which I picked and a message of the angels via the numbercombination 1 and 5. This is the message.

En gisterenavond viel me opeens in dat ik al heel lang een ontwerp van een dreamboard onder de bank had liggen, maar nog steeds niet had afgemaakt.
Daar ben ik dan ook vanmorgen vroeg mee begonnen, toen mijn vriendin op bezoek kwam natuurlijk voor een paar uurtjes ermee gestopt en daarna weer doorgegaan en afgemaakt.
Ik heb wel het ontwerp aangepast, door de loop van de tijd heb je toch andere wensen, ideeën...
Dit is het resultaat:

And last night I remembered that I have allready for a long time a design of a dreamboard under neath our couch which I still didn't finish.
So early this morning I started on it, when my friend came to finish I stopped for a couple of hours and afterwards I made time to finish it.
I did adjust the design, threw time you get other ideas, wishes...
This is the result:


De bedoeling van zo'n dreamboard is dat je je wensen hierop zet, affirmaties, dingen die je graag wilt bereiken in je leven.
Ik zal er een andere keer meer over vertellen, daar heb ik nu de tijd niet voor.

The meaning of a dreamboard like this is that you put your wishes down, affirmations, things you want to achieve.
I will write another time more about it, I don't have the time for that now.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...