woensdag 25 januari 2012

Dag 41 - 'Off Day' maar toch geinspireerd

Vandaag is dag 41 en ik heb vandaag een 'off-day'.

Ik had zoveel plannen vandaag, ik stond vanmorgen zingend onder de douche, wilde daarna lekker het bos ingaan, lekker op internet surfen, ideeen opdoen...
En opeens sloeg het in als een bom, voelde me emotioneel, liep met mijn ziel onder mijn arm, wilde alleen nog maar terug in bed, potje janken...
Gisteren had een vriendin van me hetzelfde, dus vroeg me af of het in de lucht zat, want mijn emotionele maandelijkse rollercoaster tijd heb ik al achter de rug...
En ja hoor, ik ben niet de enige die er last van heeft, dat helpt...om te weten dat ik niet een of ander emotioneel wrak ben...maar dat het bij deze tijd hoort, een belangrijke tijd van veranderingen, meer gevoeligheid, tijd van transformatie...

Ik deel op mijn ander blog An Angel Each Day, iedere dag iets wat met engelen te maken heeft, een mooie afbeelding, orakel kaarten die ik getrokken heb, de dagelijkse boodschap wat op mijn flipover calender staat, ga maar zo door.
Voor vandaag had ik niet meteen de behoefte om een engelenkaart te trekken, dus nam mijn Inner Child kaartenset uit de kast en toevallig ;) was de eerste kaart 'De beschermengel'. Die heb ik dan ook gedeeld op mijn andere blog. Maar de kaarten erna die stimuleerden me nog meer en het zijn echt boodschappen die te maken hebben met mijn creatieve proces, dus wil die toch hier graag delen.

De afbeeldingen die volgen later, ik ben nu niet aan mijn pc waar ik makkelijk foto's kan inscannen en op het internet zetten...

De kaart Jacob en de Bonenstaak (de Gehangene) leert me om alles vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Ik kan mijn wereld veranderen door de macht van positief denken en mezelf te visualiseren gedompeld in overvloed. Die overvloed hoeft niet alleen te betekenen dat ik geldelijke overvloed heb, maar ook een overvloed aan inspiratie, aan lieve mensen om me heen...
Ga mee met de stroom, Geef u over aan uw spirituele bestemming is wat de kaart nog als laatste boodschap meegeeft.

When this card appears in your reading, see your life and primary relationships from a fresh perspective. Meditate for clarity. Improve your posture and realize that your spine is like a spiritual beanstalk that carries divine impulses up and down your body. Realize that you can conquer giant problems with just a little bit of enlightenment. You can change your world through the power of positive thinking and the ability to visualize yourself steeped in abundance. Turn over a new leaf. Go with the flow. Surrender to your spiritual destiny.


De kaart Acht van de Kristallen leert me om mijn oneindige potentieel aan te boren, te zien welke verborgen talenten en creatieve mogelijkheden tot mijn beschikking zijn. Ik mag geloven in mezelf, in mijn spiritualiteit, in wat ik te delen heb.

Daarom ook dit blog, voor mij een kans om mijn creatieve mogelijkheden tot ontplooïng te brengen en met de wereld te delen, maar vooral ook als een frisse start voor mezelf, om mezelf te laten zien dat ik het kan, dat ik iets kan volhouden, dat het leuk is om iets af te maken, iets te creëeren...

The Eight of Crystals- Shows us a little female gnome in a pair of skates etching into the ice the figure (number) eight. In the world of ice skating, perfecting the figure eight requires work and patience and signifies a transformation of talent from being a novice skater to one with more skill. The figure 8 also represents the infinite, reaching our infinite potential in an endeavor

De kaart Alice in Wonderland (Rad van fortuin) leert me om mijn leven vanuit een hoger perspectief te zien, optimistisch te zijn, dat ik succes kan hebben en om mijn voordeel te doen met de gouden kansen die op mijn pad komen.
Weet je voor mij is het belangrijk om een hoger doel te dienen, ik doe dit niet alleen voor mezelf, maar ook voor anderen, om hun te stimuleren het beste uit zichzelf te halen, om ze te laten zien dat de volhouder wint, dat je iets kunt bereiken, dat ze hun dromen kunnen waarmaken.
When this card appears in your reading, see you life from a higher perspective.  Explore the realm of dreams and keep a notebook of your out - of -body journeys.  Good fortune may be just around the corner.  Anticipate a turning of the wheel of fortune in your favor.  Be the eternal optimist.  Know that the power of prosperity consciousness is your ace in the hole.  Take advantage of golden opportunities coming your way.  Good luck is on your side.  Let it ride!
Description and card image found on; http://wayshower.typepad.com/wayshower/2011/03/card-of-the-day-x-alice-in-wonderland.html


Dus of ik vandaag iets ga creëeren dat is nog even afwachten...ik ben in ieder geval geïnspireerd...maar ik doe het nog steeds rustig aan en zit nu ook vanuit bed dit te typen...want het is belangrijk om goed voor jezelf te zorgen, niet te streng voor jezelf te zijn...


Do you want to do your own inner child cards reading, pick a card online at Isha Lerner's website

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...