donderdag 12 januari 2012

Dag 28 - Engelen Collage in gratis Thuisagenda


Vandaag heb ik een Engelen Collage gemaakt in mijn gratis Thuisagenda van Postnl.
Ik wist niet wat te maken en opeens viel me in om een collage te maken in de agenda die ik dus ook bijhoudt van al het creatiefs dat ik maak en waar ik ook in opschrijf wat ik deel bij mijn blog An Angel Each Day.

Ik zag het blauwwitte papier tussen mijn knipselspullen en bedacht me toen om er een blauwe collage van te maken, daarna kwam ik wat oude kerstkaarten tegen met engeltjes en de gratis Thuisagenda van 2011 ontwerp van Pip Studio, die heb ik als achtergrond gebruikt, daarna dat blauwwitte papier van een kadozakje en daarop engeltjes van kerstkaarten en bloemen uit de Pip Studio agenda en zo werd het een Engel Collage.

Today I made an Angel Collage in my free Home agenda of the dutch post.
I didn't know what to make today and suddenly I got the inspiration to make a collage in the agenda in which I'm also keeping on track of all the creative things I make and also what I share on my blog An Angel Each Day.

I took the blue-white paper from my scrap stuff and then decided to make a blue collage and then I found some old Christmas cards with Angels and the free Home agenda from 2011 designed by Pip Studio, which I used as background, then the blue-white paper, stuck the angels on it and some flowers from the Pip Studio agenda...and so it turned out as a Angel Collage.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...