woensdag 29 februari 2012

Dag 76 - Orakelkaarten legging

Vandaag ga ik hier alleen een orakelkaarten legging (Opgestegen Meesters van Doreen Virtue) delen die ik vannacht heb gedaan toen ik niet kon slapen.
Ik voel me vandaag niet denderend en denk dat ik toch wat onder de leden heb, dus ga goed voor mezelf zorgen.
En deel deze dus hier, maar ook meteen in mijn An Angel Each Day blog, want aartsengel Michaël kwam er in voor :D.

Today I just going to share an oracle card session (Dutch Ascended Masters oracle from Doreen Virtue) I did last night when I couldn't sleep.
I'm not feeling really well today, think I'm going to get sick, so going to take good care of myself.
And going to share this one over here and also in my An Angel Each Day blog, Archangel Michael showed himself again :D.





Nederlandse beschrijving van de eerste twee kaarten staan hier

Ik krijg het niet gekopieerd, maar kaart 1 zegt me eigenlijk dat het een hele vruchtbare tijd voor me is, dus een goede tijd voor mijn creatieve project.
Kaart 2 dat ik heb bos in moet, tsja dat gaat hem vandaag niet worden en denkelijk ook de komende dagen niet, maar ik ga nu wel goed voor mezelf zorgen en wie weet maak ik meteen een bach bloesem mix voor mezelf ;)
Kaart 3, je kunt het! tsja dat is toch duidelijk genoeg ;) (breek grote doelen in kleine stapjes, ja doe ik 365dagen lang ;) en laat perfectionisme varen...ook dat doe ik.

Schreef net in een mail naar een vriendin van me, dat dit 365 dagen project van me een niets hoeft alles kan, alles mag project is, niets moet en alles kan...dus de ene keer deel ik veel sieraden, de andere keer vendala ik er op los en dan komen er wellicht veel stofjes voorbij of wat dan ook...dit project is voor mij een stuk creatieve therapie, niet teveel van mezelf eisen/verwachten...en nu duik ik mijn bed in, want ook dat hoort erbij.


Card 1; Fertility
Pan. This card signifies that it's a very fertile time for you. This is an ideal time for the conception of a baby or new projects. All of the doors are open for you right now. Your mind is fertile with many wonderful new ideas, and abundance easily flows to you. Since everything is in its infancy stage, have patience with the growth process. Just nurture yourself and your projects so that you stay strong and fertile. Additional meanings for this card: You have the Midas touch, and everything is turning to gold right now • There is good news about pregnancy or adoption • Let go of worries or guilt and enjoy yourself • Now is a good time to start projects.
Card 2; Retreat into Nature 
Green Man. You've been indoors too long and you need a refreshing break from stressful conditions. No matter how busy you are, there's always time to pause for fresh air. This card comes to you today with a strong message for you to spend time alone outdoors. The healing effects of nature will revive your energy and outlook, and you'll return to home or work with new ideas and a fresh perspective. Think of your nature retreat as an investment that will yield huge dividends. Additional meanings for this card: Your desires or decision to take a vacation are valid • You have a life purpose involving environmentalism or nature • Work with pure flower essences, crystals, plant spirit medicine, or other natural healing methods • Commune with animals, trees, fairies, and other spirits of nature.
Card 3; You can do it
You’re qualified and ready to take the steps toward your desired outcome.
You have what it takes to fulfill your dreams and your life’s purpose.
This card signals that it’s time now to make your move.
You can do it!
Take action without delay or hesitation.
No more preparing or procrastination — just do it - You’re a valuable and beloved person - Break big goals into smaller steps, and take one step today - You’re on the right path - Let go of perfectionism and know that you’ll do fine

2 opmerkingen:

  1. Ook een perfectionist zeker? Die kaarten had je voor mij precies zo kunnen leggen! Ik hoop dat je vannacht beter slaapt! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi tsja ik denk het wel, alhoewel ik eraan werk om niet teveel van mezelf te eisen. Op zich heb ik wel een ' sjiet oan de luij' principe (schijt aan anderen) dus probeer verwachtingen los te laten en gewoon mijn eigen waarden en normen volgen.
      Leuk dat je weer een kijkje bent komen nemen én berichtjes achterlaat :D.
      Warme groetjes van Susan die zeker beter heeft geslapen afgelopen nacht.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...