zaterdag 25 februari 2012

Dag 72 - Draken dag / Dragon day

Draken Dag / Dragon Day

Vandaag ben ik lekker in het bos gaan wandelen en op de valreep viel mijn oog op mijn sodalieten draak en heb ik die in mijn jaszak meegenomen.
Ik had al mijn amethist draken set aan en toen ik later in het bos probeerde een foto van mezelf te maken, wat ik niet echt vond lukken, heb ik een boom opgezocht met veel mos en daar mijn set bij gelegd. Toen ik even later wilde weglopen zag ik een draken afbeelding op de grond liggen van vuurwerk.
Dus een echte draken dag vandaag, gevuld met geweldige krachtige draken !
En deze foto is dus een compilatie ervan.


Today I've been into the forest and just before I left my eye felt on the sodalite dragon and I put him in the pocket of my jacket.
I was allready wearing my amethist dragon jewelry set and later when I wanted to make a picture of my wearing it, not really the greatest pictures, I looked up a tree with lots of moss and put down my set to make a picture of it. And when I walked away I saw a dragon image from fireworks on the ground.
So it's a real dragon day, filled with powerful dragons !
And this picture is a compilation of it.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...