dinsdag 7 februari 2012

Dag 54 Geen Creatie, máár Inspiratie / No Creation, but Inspiration

Vandaag ga ik geen creatie met jullie delen, maar inspiratie :D.
Mijn dochter is vandaag jarig en ik heb op dit moment genoeg omhanden.

Today I'm not going to share a creation with you, but some inspiration :D.
My daughters birthday is today, so I'm to busy to be creative.


Ik was op google op zoek naar andere Crea Bea's op Blogspot en kwam terecht bij Crea Bea knutseljuf, een blog van Brigitte en via haar blog weer op andere blogs.
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik nog veel langer wil rondneuzen op deze leuke blogs allemaal, maar wil er alvast een paar met jullie delen.
Ter zijner tijd ga ik mijn blog nog meer aanpassen qua opmaak en meer interessante blogs toevoegen aan de rechterkant.

I was looking on google for other Crea Bea's (Crafting ladies) on Blogspot and found Crea Bea knutseljuf, a blog from Brigitte and via her blog I found other blogs.
I have to admit that I can surf for days on all these nice blogs, but I want to share allready some with you.
In due time I will adjust my blog and put more interesting blogs on the right side.
Deze Valentijns Harten heb ik gevonden bij Crea Bea knutseljuf ;
Ik heb wel vandaag naar aanleiding van haar give away, geshopt bij de Zeeman en lintjes gekocht en rode stof op de markt (die laatste ga ik waarschijnlijk voor wat anders gebruiken ;)).

These Valentine Hearts I found at Crea Bea knutseljuf ;
I have been shopping inspired by her give away at several shops and bought some ribbons ánd red fabric on the market (I think I'm going to use that one for something else ;)).
Valentijns Harten van Brigitte, Crea Bea Knutseljuf

Deze hoes voor de Naaimachine heb ik gevonden bij; Loves to create by Jacqueline
Ze heeft ook een leuke give away...2 gehaakte gelukspoppetjes
Naar aanleiding van deze hoes heb ik een stukje tafelzeil gekocht op de markt ;)

This cover for you sewing machine I found at ; Loves to create by Jacqueline
She has also a nice give away... 2 crochet happines dolls
I've bought some plastic fabric inspired by this cover at the market ;)

Naaimachinehoes van Jacqueline


Verder ben ik volger geworden van Judith, die heeft ook een hele leuke give away;
Ik vind pakketje B en C allebei geweldig, ik hou wel van vrolijke kleurtjes.

I'm also now a follower of Judith, she also as a great give away;
I like package B and C the most, I love happy colours.
Give Away van Judith

Dan heb ik nog een Give Away te delen van een heel leuk blog...waar ik zeker binnenkort nog meer op ga rondneuzen; Huis van "Mijn"

I have another Give Away which I want to share...it's a real nice blog and I'm going to snif around real soon; Huis van "Mijn"
Give A Way bij Huis van "Mijn"


Toegevoegd op 8 februari, dag 55; Ik ben weer eens inspiratie aan het opdoen en kwam op het blog van Evelyn, Waar liefde woont en die heeft ook een Give Away; Ze is op 25 februari jarig en je kunt een van deze boekjes winnen, op haar verjaardag maakt ze bekend wie de winnaar is...

Added on 8th of February, dag 55; I'm getting some more inspiration and found the blog from Evelyn, Waar liefde woont and she also has a Give Away; Her birthday is on 25th of February and you can winn one of these books, on her birthday she will announce the winner...

Give Away bij 'Waar liefde woont'

2 opmerkingen:

  1. Hoi Susan,
    bedankt voor je reacties op mijn blog en je lieve complimentjes! In welke flow heb je gelezen over het 365-project?? Het lijkt me ook erg leuk om ook te doen! gaaf te zien dat je creativiteit zo ruim neemt. dat is ook zo: een foto maken is ook al creatief bezig zijn. Echt respect dat je het zo goed volhoudt. ben benieuwd naar je volgende creaties en ga je zeker volgen! Doe je trouwens mee met mijn give-away?? Ik geef 2 cupcake-boekjes weg! :-)

    Lieve groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Evelyn, zie opeens dat je volger geworden bent :D. Ik heb op http://365dagencreatief.blogspot.com/2011/12/al-3-dagen-creatief-en-een-beetje-meer.html wat meer vertelt hoe ik hier toe kom en in welke flow het stond ;). Oh ook al zoiets toch maar eens zorgen dat ik hier een extra tabblad voor maak zodat het meteen duidelijk is hoe en waarom dit project. Ja ik had je actie gezien, maar een van die twee heeft mijn dochter al, dus kan thuis inspiratie opdoen en dan gun ik ze liever aan iemand die er meer mee heeft hihi. Maar leuk hoor zo'n give away's...als ik wat meer volgers heb ga ik dat zekers ook doen. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...