woensdag 22 februari 2012

Dag 69 - Mijn allereerste Give Away / My very first Give Away

Vandaag is het dan zover, mijn allereerste Give Away.
Je maakt kans vanaf vandaag 22-02-2012 tot en met 15-03-2012.
Op 16 maart wordt een winnaar getrokken, ik ben die dag dan 3 maanden bezig met dit 365 dagen project, dus dat is wel een feestje waard !

Today is the day, my very first Give Away.
You make a shot from today 22-02-2012 until 15-03-2012
On 16 March the winner will be anounced, then I'm doing this 365 days project allready for 3 months, so then it's party time !
*I will also send it to other countries then the Netherlands, so if you don't live in the Netherlands you still can participate !


Give Away Kristallen Raamhanger
Give Away Crystal Window Pendant

Kristallen Raamhanger:

Naast de grote kristallen hanger heb ik 7 facet geslepen kristallen gebruikt (1 grote en 6 kleinere) verder zitten er diverse glazen kraaltjes in verwerkt in de kleuren wit, grijs en zwart en dan heb ik ook nog een Oneindige Knoop bedelhanger gebruikt van tibetaans zilver.

De Oneindige Knoop is een teken van voorspoed, een lang en gelukkig leven. Het laat zien hoe veel mensen tegen het leven aankijken, namelijk dat alles met elkaar verbonden is.


Crystal Window Pendant:

Next to the big crystal pendant (which gives beautiful rainbows when the sun catches it), I have used 7  facetted quartz crystals (1 large and 6 smaller ones) and further I've used  glass beads in the colours white, grey and black ánd last but not least I've used an Endless Knot pendant made out of tibetan silver.
The Endless Knot is a sign for prosperity and a long and happy life. It shows how lots of people look at the life itself, everything is united.


Hoe maak je kans op deze mooie door mij gemaakte Kristallen Raamhanger te winnen ?
  1. Meld je aan als volger (zie mijn pagina Volgen/Follow ), als je niet zichtbaar bent als volger als je me dus volgt via mail of link (stuur me dan een email op 365dagencreatief@gmail.com met een mailtje wat je ontvangen hebt van je abonnement op 365 dagen creatief).
  2. Laat hier een berichtje achter, maar nog liever laat regelmatig berichtjes achter, zodat het voor mij makkelijker is om gemotiveerd te blijven om mijn 365 dagen project vol te maken. En heb je een blog dan zou ik het heel leuk vinden als je mijn Give Away deelt.
  3. Zorg dat je te bereiken bent per mail zodat ik je kan mailen als je prijs hebt :D.


How can you make a shot to win this beautiful made by me Crystal Window Pendant ?
  1. Start following me (take a look at the page Volgen/Follow ), if you are not visible as a follower so if you follow me by email or link (send me an email on 365dagencreatief@gmail.com with a forward of one of my post which you got by mail ).
  2. Leave a message/comment over here, even better try to leave on a regular basis comments, so it's easier for me to stay motivated to persevere this 365 days project. Do you have a blog, I would love it when you share my Give Away.
  3. Take care that you are to be reached by email, so I can email you when you have won :D.

24 opmerkingen:

  1. Hoi Susan,
    Ik doe graag mee met je give-away! mijn emailadres staat in de rechterkolom van mijn weblog. Succes deze week met je project. Ben benieuwd wat je van de fleurige stofjes gaat maken!

    Groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Evelyn wat leuk dat je meedoet aan mijn Give Away :D, je bent de eerste.
      Vandaag een hart gemaakt van een ander stofje, ik ben nog op zoek naar een leuke afbeelding voor op die andere ;). Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. He lief dinnetje,

    Wat een super leuk idee van jou om dit te doen!
    Ik vind het heel leuk om te zien wat je allemaal doet met je creativiteit!!!
    En dat je dat nu via dit blog deelt met ons!!!
    Ga vooral zo door.

    Liefs Miranda
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Muppie wat lief van jou om hier een berichtje te komen posten :D. Ikke happy hihi.
      Jij dus ook meedoen hier ? Je bent al volger (al een tijdje hihi) ennuh hebt nu ook hier een berichtje geplaatst ennuh ik weet ook hoe ik je kan benaderen ;). Och jij bent gewoon nummer 2 die meedoet hihi.
      Ja ikke nog heel veel plannetjes hebben, heb leuke stofjes gescoord gisteren in Bocholtz op een rommelmarkt en heb er vandaag ook een boel op zolder gevonden ;).
      Knusss aan mijn dinnetje !

      Verwijderen
  3. Hoi Susan, ik heb je andere blog ook gevonden! Leuke give away! Ik maak een linkje op mijn blog. Ik moet nog een keertje de tijd nemen om terug te kijken hierzo, maar moet zo eerst aan de kook... De stempels maak ik met een setje van lino-gutsen. Te koop bij Pipoos of heutink. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk dat je me hier ook gevonden hebt MiM ;)
      Ik ga lekker in bed liggen tv/film kijken, ik ben kapot. Warme groetjes Susan

      Verwijderen
  4. Tuurlijk doe ik mee!! Wat mooi, zeker als de zon gaat schijnen, oneindig veel kleuren kan ik me voorstellen. Dus bij deze ook een nieuwe volger erbij. Leuk die oude stofjes, ik heb er nog wat in de kast liggen en kan niet wachten er mooie dingen van te maken! Ik vind het trouwens super van je dat je zo'n 365 dagen project bent aangegaan, een stuk moediger dan ik ben. Ik ga vanavond alles eens even rustig bekijken! Lfs Evelien.
    Ik zal ook even een linkje van je Give-Away op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh Jippie ik zie dat de stand al op 12 volgers staat :D Van harte welkom hier Evelien en bedankt voor je lieve reactie en dat je mijn link op je blog gaat delen! Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  5. Hey leuk...ik doe mee en ben je 14e. Suc6 ermee, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en ja tuurlijk doe ik ook mee! Ik vind deze raamhanger heel mooi en bijzonder.
    En ik zal je ook wel supporten met je mega-project.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het heeft even geduurd, maar ik doe mee met je Give Away! Hou je je 365 dagen project een beetje vol? je bedenkt toch elke keer wat nieuws, knap hoor! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leuk Judith dat je meedoet. Hihi ik dacht eigenlijk dat je allang mee deed hihi. Ja hoor, het was gisteren wel effe snel wat bedenken had al eerder op de dag wat willen maken, maar tsja als je aan de pc zit vliegt de tijd om hè. Maar maak het me ook niet altijd even moeilijk ;) hihi. Groetjesss!

      Verwijderen
  8. Leuk zo'n project van 365 dagen creatief! En de raamhanger is geweldig! Ik doe graag mee aan je Give Away.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dank je wel, bloos bloos, altijd leuk om te horen.
      Van harte welkom als mijn nieuwste volger ;).

      Verwijderen
  9. O,jij heb ook een weggever Susan, natuurlijk waag ik een kansje bij jou en zet hem nog even als link op mijn blog,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb inderdaad ook een weggever ;) hihi.
      Je bent van harte welkom om ook een gokje mee te wagen :D.
      De jouwe staat hier ook rechtsboven en op de pagina 'Give Aways'.
      http://365dagencreatief.blogspot.com/p/give-aways.html

      Maar als je via je foon kijkt kan het natuurlijk zijn dat je dat dan allemaal niet ziet ;) hihi.

      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  10. Dag Susan, Ontdek ik toch nog net op tijd je blog.
    Kan ik nog fijn mee doen met je give away en een kansje maken op die leuke raamhanger. Het ziet er lekker vrolijk uit. Ik word je volger en plaats een link.
    Als je een reactie op mijn blog plaatst komt die automatisch op mijn mail.
    Groetjes en nog veel inspiratie, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Thea, van hart welkom op mijn blog. Ik zal snel eens op jouw blog gaan neuzen ;). Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen
  11. Hoi Susan Ik kom net al googeend op je blog terrecht. Wat gezellig en wat een leuke give away heb je dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die JoJo van harte welkom hier dan! Wat leuk dat je hier al googlend gekomen bent ;). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  12. De reactie die je hier post wordt later pas goedgekeurd, als je nu vanavond laat pas hier komt en een bericht achterlaat wat nog moet worden goedgekeurd, dan maak je geen zorgen.
    Ik zie in mijn mail hoe laat een bericht gepost is ;).
    Maar als ik goed heb geteld zijn er nu 11 mededingers. Morgen schrijf ik alle namen op en zal dan één naam uit een pot/schaal trekken. En dat hier natuurlijk in een berichtje bekend maken en als het goed is kan ik je dan ook bereiken via je blog of per mail...

    Succes allemaal! Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De uitslag van de Give Away is bekend en is te vinden op de post van vrijdag 16 maart (ik kan jammergenoeg vanaf mijn telefoon de link niet kopieëren) of ook op de Pagina Give Away's ( alleen te zien op de internetversie, klik op de link onder de Give Away foto).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...