donderdag 9 februari 2012

Dag 56 - Flower of Life + YouTube 'How to...'

Vandaag ben ik op tijd begonnen aan mijn 365 dagen project.
Maar ik heb dan ook gisteren inspiratie opgedaan toen ik terecht kwam op een pagina over Flower of Life van Kathleen Horne, omdat ik de niet werkende link op dag 12 heb aangepast.

Today I've started on time with my 365 days project.
But that's because I've got some inspiration on a webpage about Flower of Life from Kathleen Horne, when I changed the link on day 12 which wasn't working correctly.

Ik zag prachtige voorbeelden hoe je een Flower of Life kunt inkleuren dat ik hier wel mee aan de slag moest.
Nu is mijn Flower of Life lang niet zo mooi geworden als de Flower of Life's die daar staan, maar het is een begin.

I saw beautiful examples of how to colour your Flower of Life that I had to make one.
My Flower of Life didn't become that pretty as the Flower of Life's which are presented of there, but it's a start.
Flower of Life
Voor mij is het nog altijd de kunst om mijn kritieke zelf los te laten en niet te streng over mijn eigen prestaties te zijn.
Dus ik heb lekker zitten te kleuren nadat ik de Flower of Life heb opgezet.
Wat ik nu wel zie nu ik de tekening heb geüpload is dat de gele, oranje en lichtgroene vlakken niet echt duidelijk qua verschil hier te zien zijn, maar dat is nu eenmaal zo.

For me it's still the art to let go of my critical self and not be to strict about my achievements.
So I have been sitting down and coloured relaxed, after I draw the Flower of Life.
When I now upload the drawing, I can see that the yellow, orange and light green parts all look simular to eachother, but so be it.


Onderaan de pagina van Kathleen Horne staat een link 'how to draw your own Flower of Life', er opent zich dan een Word document met instructies, je kunt kiezen voor openen of opslaan.

At the bottom of the page of Kathleen Horne there is a link 'how to draw your own Flower of Life', a Word document will open up with instructions, you can choose if you want to open or save it.


Ik ben nu ook nog even naar een Youtube filmpje op zoek gegaan zodat het allemaal nog wat duidelijker wordt.

I've also searched for a Youtube movie so everything gets even more clear.




Hier staat alles achter elkaar van filmpjes van deze maker.
Here is everything explained step by step via Youtube movies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...