woensdag 21 maart 2012

Kringloop Finds / Second Hand Shop Finds

Kringloop Finds / Second Hand Shop Finds
Vandaag ben ik naar Maastricht geweest en ben samen met mijn vader naar de kringloop aldaar geweest.
De winkel gaat volgende week verhuizen en je kreeg deze week op alles 50% korting.
En dit is een impressie van wat ik gekocht heb.
Een paar houten klompjes voor in de tuin, een cowboy hoed (tsja waarvoor?!).
Een soort meditatie kussentje.
Een oud rood schort en twee kussenslopen (gewoon leuke motiefjes).

Today I've been to Maastricht and went with my dad to the second hand store. The shop is going to move real soon and this week there was 50% discount on everything.
And this is an impression of what I've bought.

A pair of wooden shoes for the garden (plants), a cowboy hat (mmm why did I buy that one?!).
A meditation pillow...
And some fabrics for the nice motivs.

8 opmerkingen:

  1. Oh-een heel mooie stofje-rechts onderin. Ben benieuwd wat het gaat worden. Geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè is een mooi stofje hè...ja ik zou het nog niet weten...hopelijk kan ik het je dit jaar nog ergens laten zien...ik ben normaal vrij langzaam om met stofjes aan de slag te gaan, sommige heb ik al jarennn liggen (net zoals verstelwerk)...oh heb een grote ruimte nodig om te kunnen hobbyen...op de keukentafel is niet echt handig ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Goede vangst! Echt geslaagd... Die cowboy hoed, tja, wat moet je ermee... Leuk voor de heb en er komt altijd wel weer een gelegenheid, is mijn ervaring. Soms heb ik iets jarenlang liggen en dan opeens heb je precies dat nodig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ik vond vooral de stofjes geslaagd. Ik heb ook nog wat mooie ansichtkaarten voor postcrossing op de kop kunnen tikken...ook altijd handig ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. kringlopen heerlijk! en dan helemaal nog eens met korting!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè vooral met 50% korting ;). Een paar weken geleden met manlief samen was het 20 of 30% korting...

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dank je wel Rein. Ik ben er ook blij mee en vind kringlopen/rommelmarkten helemaal het einde ;). Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...