woensdag 14 maart 2012

Dag 90 - Boswandeling en Creaties / Forestwalk and Creations

Boswandeling en Creaties / Forestwalk and Creations
Vandaag ben ik lekker het bos in gegaan, van te voren had ik al kaartjes getrokken van mijn orakelset 'Magische Boodschappen van de Elfen' getrokken en die heb ik in een compositie gelegd in het bos en daar een foto van gemaakt samen met mijn babybuster (chembuster) en een koperen engel (waar ik binnenkort een mal van ga maken).

Today I've been to the forest and before I went I've drawn some cards from my oracle set  'Magical Messages from the Fairies' (in Dutch) and put a composition down in the forest and made a picture of it together with my babybuster (chembuster) and a copper Angel (from which I'm going to make a mold real soon).


Verder heb ik vandaag mijn paarse draak, een zelfgemaakt gaia beeldje en een zelfgemaakte Orgonite schedel vernist.
De draak begon zijn kleur een beetje te verliezen en dat zou zonde zijn.
En mijn gaiabeeldje wat ik vorig jaar in het kader van Ostara gemaakt heb en waar een ei in zit verwerkt, is van de zomer gaan rotten (het ei dus, had ik blijkbaar niet lang genoeg gekookt voordat ik hem in de hars verwerkt heb hihi) dus die heb ik moeten openmaken bij de buik en die heeft in het water gelegen, dus vandaar nu een vernislaagje.
Mijn Orgonite schedel heb ik eens gemaakt van ijzermix (gebruik ik tegenwoordig niet meer als Orgonite mix), dus ja die was gaan roesten, die had ik al eens goud geverfd en ja die was nog wat gaan roesten dus heb er nu een laagje lak overheen gedaan.
*Klik even op Orgonite in mijn labels om er meer over te lezen.

Further I've been varnishing my purple dragon and a gaia figurine which I made myself and an Orgonite skull which I made myself too.
The dragon started to loose its colours, so that would have been a shame.
And the Gaia figurine which I made last year for Ostara and where I put an egg in, started rotting on the summer (the egg ;) apparently I didn't cook it long enough before I put it in the resin hihi), so I had to open it up in the belly and it has been in the water for a while, so now it was time for a varnish layer.
My Orgonite skull which I've made with iron inside (I don't use that in my orgonite mix anymore), started to rust, so I've painted it allready gold...and it still rusted so now a varnish layer.
*Click on Orgonite in the labels menu to read more about it.

Verder zie je in de collage twee foto's, eentje van bloemen in het bos en eentje onderweg naar het bos.

Further you can see two pictures in the collage, one from flowers in the forest and one on my way to the forest.

Gaia Beeldje Maart 2011 geïnspireerd door de afbeelding
Gaia Figurine March 2011 inspired by the image

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...