vrijdag 16 maart 2012

And the Winner is....

And the Winner is....
Zo dames hier zijn we dan met de uitslag van mijn allereerste Give Away.

Ik heb even zitten te twijfelen of ik alle 11 namen ook zou gebruiken, want de laatste deelnemer JoJo is nog niet officieel volger hier geworden.
Maar ik heb erop gependeld en ja hoor, gewoon 11 namen zoals ik ook had opgeschreven en die zich gemeld hadden om mee te doen.

Ik had het zilveren zakje met het Give Away kadootje erin al langer klaar liggen en vond in mijn verzameling nog een grote versie, dus ideaal om door te gaan als husselzak.
Ik heb nog alle dichtgevouwen papiertjes van een stukje plakband voorzien zodat ik ook echt kon husselen.

Flink geschud met de zak en een papiertje uit de zak getrokken en het is...klinkt tromgeroffel...nummer 11: JoJo geworden!

***vandaag 31/03/2012 een nieuwe winnaar getrokken omdat JoJo zich niet gemeld heeft, het is geworden nummer 10: Ivoorwit Thea
Hihi JoJo van harte gefeliciteerd met je prijs!
Neem je even contact met me op?
Want zie ook geen mailadres bij je naam staan ;).
Mailen naar 365dagencreatief(apestaartje)gmail.com
Ik heb je adresgegevens nodig zodat ik het kadootje ook kan toesturen en vergeet je ook niet nog even officieel volger te worden ;).

Maar omdat ik het zo zuur vond voor mijn andere volgers heb ik nog maar eens gehusseld en ga ik een troostprijs beschikbaar stellen aan...wederom tromgeroffellll...nummer 4: Evelief!
Ik zal daar van het weekend eens goed over gaan nadenken en nog eens goed snuffelen op je blog wat die troostprijs gaat worden ;).
Evelief neem jij ook nog contact met me op en mail je even je adresgegevens door?!

Dank je wel aan iedereen die me volgt, ook aan de stille volgers die mondeling of per mail laten horen wat ze van mijn creaties vinden, maar zeer zeker aan de dames die hier meegedaan hebben en zulke lieve berichtjes achterlaten.

Volgende keer beter voor diegenen die niet gewonnen hebben, want één ding is me wel duidelijk geworden:
Die Give Aways in blogland zijn veel te leuk (kijk op mijn Give Away's pagina voor meer leuke Give Aways in blogland ;)), dus ik ga zekers denken aan een nieuwe Give Away en als jullie tips hebben wat jullie graag de volgende keer zouden willen zien als prijs, Laat maar horen!

En als je eens zou willen swappen, ik hoor het graag, want ik ben net zo gek als jullie op verrassingen :D.

Warme creatieve groetjes van Susan, die nu lekker het bos in gaat, lekker genieten van het prachtige weer hier in het zonnige zuiden...

12 opmerkingen:

  1. Als het goed is worden jullie reacties ook meteen geplaatst.
    Ik heb even de instellingen gewijzigd.
    Ik vond het wel fijn om hier de controle over te houden (en er dan ook meestal meteen op te reageren), maar aan de andere kant is het tijd om dat los te laten en vertrouwen te hebben. Ik ga nu bammetjes smeren en zoefff het bos in. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Susan, geniet van het mooie weer,hier in Noord-Holland geen zon, het heeft zelfs even gespetterd. En Jojo gefeliciteerd!! Fijn weekend groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De winnares gefeliciteerd-en Susan-veel plezier in het bos. Hier is het weer een stuk minder-wel fris dus. Alvast een mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. felicitaties voor de winnaars! Moet ik toch naar het zuiden gaan voor de zon, haha! geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks girls, ja het is hier echt zalig vandaag (nou ja gisteren ook) en onder het afdak buiten is het snel zo'n 30 graden hihi.
    Ik heb in ieder geval lekker in het bos gewandeld, lekker kaartjes getrokken en een hele dikke knuffel van een hond gekregen (die ik op dat moment heel goed kon gebruiken, die wist precies dat ik het hard nodig had), nu eens effe spieken bij Evelief op haar blog waar zij blij van wordt...en eens afwachten of de winnaar zich nog meld...maar dat zal wel hihi..
    Daaaaaaaaaaaag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames..leuke give away! Jammer toch, maar heel leuk om mee te mogen doen, fijn weekend,Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  7. winnaars gefeliciteerd! Leuk is het he om andere blij te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja is zeer zeker leuk om kadootjes te mogen geven en andere verrassen ;).

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd voor de winnaars! Lief dat je ook een troostprijs weggeeft! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik heb vanmorgen al mooie bijpassende kaarten uitgezocht en nog wat anders en dan nog effe nadenken over een passende troostprijs. En nu maar ook hopen dat JoJo nog reageert, want anders doe ik nog een trekking ;). Knuff!

      Verwijderen
    2. Vandaag dus een nieuwe trekking gedaan, JoJo heeft twee weken de tijd gehad om te reageren.
      Dus nu kan ik Thea van Ivoorwit blij maken ;)

      Verwijderen
  9. Zo net even mijn emailadres aangepast...want een emailadres naar mij toe @blogspot.com bestaat niet hihi...
    Opeens viel het me vandaag in...heb wel bij de post van gisteren het goede emailadres gezet én op de pagina About Me&Contact http://365dagencreatief.blogspot.com/p/about-me-and-why-this-project.html staat het ook gewoon hoor ;) hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...