dinsdag 27 maart 2012

Dag 103 - Jade Hart Ketting / Jade Heart Necklace

Jade Hart Ketting / Jade Heart Necklace
Vandaag heb ik een hele gezellige dag samen met mijn moeder gehad, samen al wandelend door het bos naar het centrum van Heerlen gelopen, lekker geshopt...
En vanavond deze ketting gemaakt van ijzerpyriet met in het midden het jade hart dat ik zondag op de edelstenenbeurs heb gekocht.

Today I've had a great day together with my mom. We walked into the citycenter. And have been shopping.
Tonight I've made this necklace from ironpyrite and in the middle the jade heart I bought at the gemstones fair on Sunday.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dankjewel :D. Had hem eigenlijk vandaag willen dragen, goed voor mijn hartchakra te helen, maar mijn Hello Kitty rozenkwarts set paste beter bij mijn outfit ;). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel MiM, ik ben er ook blij mee. Had hem eigenlijk willen combineren met andere groene edelstenen, maar vond niks echt erbij passen en deze wel :D. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...