woensdag 28 maart 2012

Dag 104 - Love is in the Air Kaart

Vandaag weer zo'n dag die voorbij vliegt zonder dat ik datgene heb gedaan wat ik had willen doen.
Nou ja is een beetje overdreven want ik heb wel een aantal dingen gedaan die ik wilde doen en ook een aantal dingen die niet in de planning stonden.
Maar ik had dus een aantal mallen willen maken voor nieuwe orgonite creaties, mmm morgen is een nieuwe dag ;).

Wel deze kaart gemaakt, net pas ;).
Love is in the air <3


Creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Soms moet je het leven ook gewoon nemen zoals het komt! Liefs MiM (Lieve kaart, btw)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat herkenbaar...hihi. En een mooie kaart heb je gemaakt, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks girls. Ja dat is waar MiM, het was eigenlijk een hele ptettige dag vol met goede energie. Lekker relaxed die edelstenen/chembusters kring gelegd, zal kijken om straks een foto toe te voegen van het geheel ;).
    En die kaart daar ben ik ook blij mee, is de eerste keer dat ik zoiets maak met meer reliëf in. Gewoon begonnen met een stukje van mijn nieuwe inpakpapier en de rest kwam vanzelf.
    Had in de Flow gelezen over scrapbooks en leek me wel leuk om zoiets te maken, maar eigenlijk dus niet van te voren over nagedacht. Het is gewoon zo ontstaan hihi.
    Warme creatieve groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...