maandag 19 maart 2012

Dag 95 - Give Away gewonnen bij Dreamstuff én Creatief met inpakpapier

Vandaag is de dag omgevlogen en heb niet kunnen doen wat ik had willen doen. Ik had eens willen beginnen om zelf een stempel te maken.

Maar daarintegen heb ik wel een leuke verrassing gekregen van de Give Away die ik gewonnen heb bij Dreamstuff.
Janet van Dreamstuff heeft zelf kaarten gemaakt en ik heb bij haar Give Away een set gewonnen :D.
Ze heeft naast haar blog op blogspot (www.dreamstuff-design.blogspot.com) ook nog een website www.dreamstuff.nl
Verder zat er ook nog een boekenlegger bij die ze zelf heeft gemaakt.

Okay nu terug naar mijn creativiteit van vandaag. Ik ben creatief met inpakpapier geweest, ik heb het Give Away pakketje klaar gemaakt voor Evelien van Evelief's lief en leedjes ( http://eveliefsliefenleedjes.blogspot.com/?m=1 ).
Nu nog een sneakview, hopelijk ontvangt ze het morgen en kan ik alles laten zien. Niet dat ik iets heel speciaals van heb gemaakt, maar ik ben nog een beginneling hihi. Maar het is een mooi geheel geworden en ook nog eens helemaal opgeladen met mooie energie ;).

Warme creatieve groetjes van Susan

4 opmerkingen:

  1. Ik zag het al op de blog van Dreamstuff. Leuke kaarten! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ze zijn echt heel mooi. Ja is wel leuk zelf iemand blij maken met een Give Away en dan zelf ook verrast worden :). Knuf!

      Verwijderen
  2. Hoera Hoera Hoera!!!! Ik blijf de hele dag voor de brievenbus zitten!!!!! Het lijkt wel mijn verjaardag!!!! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben heel benieuwd of je het gisteren hebt ontvangen, maar zal het zekers wel snel kunnen lezen op je blog :). Warme creatieve groetjesss!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...