maandag 5 maart 2012

Dag 81 - Kook Creaties én Inspiratie / Cooking Creations ánd Inspiration

Kook Creaties én Inspiratie
 Cooking Creations ánd Inspiration
Vandaag deel ik met jullie mijn kook creaties, mijn man is morgen jarig en ik heb chili gemaakt en ik heb net nog een cake gebakken en brownies gemaakt.

Today I share with you my coocking creations, tomorrow it's my husbands birthday and I made some chili and I just now baked a cake and brownies.

Onderaan de foto kun je twee afbeeldingen zien die me inspireren.  De ene is het inpakpapier van de Albert Heijn en de andere is van 3 voorraadbussen die ik thuis heb en die ik vorig jaar in een kringloopwinkel gekocht heb.
Met dat inpakpapier van de AH wil ik nog wat creatiefs gaan doen.
Flow Magazine dat me geïnspireerd heeft om dit 365 dagen project te gaan doen deelt ook altijd prachtige retro afbeeldingen.

At the bottom of the picture you can see two images which inspire me. The first one is wrapping paper from a grocery shop and the second one is from 3 old tin cans which I bought last year in a second hand shop.
With the wrapping paper I want to make something out of it.
Flow Magazine which inspirered me to do this 365 days project also shares lots of nice retro images.

4 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je man!!
    Veel plezier en lekker eten morgen;))
    Suc6 met je Envelop+kaartje.
    Groetjes stoffieleut

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel :D dat gaat zekers lukken ;).
      Ennuh als het goed gaat, deel ik die hier ook nog effe.
      Warme groetjes Susan

      Verwijderen
  2. gefeliciteerd met je man en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...