vrijdag 16 maart 2012

Dag 92 - Hello Kitty Sieraden / Jewelry

Hello Kitty Sieraden / Jewelry
Vandaag mijn Hello Kitty sieraden set aangepast.
Today I adjusted my Hello Kitty jewelry set.

Op de eerste plaats een paar nieuwe oorbellen gemaakt, want het andere set heb ik kado gedaan (zie dag 85 http://365dagencreatief.blogspot.com/2012/03/dag-85-hello-kitty-3d-kaart-en.html?m=1).
Ik heb ze nu nog wat meer over de top gemaakt ;).

First of all I made myself a pair of new earrings, because I gave away my other set last week (take a look at day 85 http://365dagencreatief.blogspot.com/2012/03/dag-85-hello-kitty-3d-kaart-en.html?m=1).
I made them a bit more over the top ;).

En heb bij mijn ketting twee Hello Kitty's verwisseld, alsook enkele Hello Kitty's toegevoegd aan mijn armband.
Op de foto van in het bos vanmorgen was de ketting nog niet aangepast.

And with my necklace I have exchanged two Hello Kitty's and at my bracelet I added a couple of Hello Kitty's.
At the picture of myself in the forest from this morning I didn't adjust my necklace yet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...