donderdag 22 maart 2012

Give Away Winnaar gezocht

Give Away Prijs
Op dag 92, vrijdag 16 maart 2012, heb ik de winnaar bekend gemaakt van mijn allereerste Give Away.
Deze winnaar was vergeten volger van mijn blog te worden en is niet te bereiken per email (voorwaarden van mijn Give Away).

Dus JoJo als je nog eens op tijd komt kijken op mijn blog en ook volger wordt en me mailt (zie bericht van uitslag Give Away voor alle info) dan kan ik de gewonnen prijs nog naar je toe sturen.

Indien je niet reageert vóór 31 maart 2012, dan gaat de prijs naar een van de andere mededingers en zal ik opnieuw een naam trekken.

Nu zie je dus wel dat het toch niet voor niets is om dit te vragen aan diegenen die mee willen doen aan een Give Away.
Volgers zien de berichtjes van dit blog regelmatig voorbij komen en zijn meestal ook wel op een of andere manier te bereiken omdat veel volgers hier natuurlijk ook hun eigen blog hebben.

Ik ben benieuwd of JoJo zich nog meldt anders...klinkt er weer tromgeroffel ;).

Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Vingers gekruist dat jojo niet wil... Dan maken we nog een kansje... ;) Fijne avond! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. whaha...ja ik dacht ik ga het gewoon nog een keer proberen met een extra post...maar ja als iemand geen volger is, is het moeilijker om in de gaten te houden of je dan ergens gewonnen hebt. Tis nog een weekje afwachten ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Hey Susan! Jojo weet niet wat ze mist!! Gisteren heb ik je pakketje ontvangen. De hanger heeft al een heel mooi plekje in de zon! Mijn zoon was helemaal onder de indruk van alle kleuren, mam een Prisma!!! En wat een lief kaartje erbij! Ik ga er nog over bloggen hoor! Maar voor nu nogmaals super bedankt! De warmte straalde van het pakje af! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Evelien voor je lieve en enthousiaste reactie :D (big happy face).
      Fijn om te horen dat PostNL goed werk heeft gedaan en dat alles goed is aangekomen en dat het met zoveel enthousiasme is ontvangen.
      Ikke is helemaal happy, leuk is dat toch om aan iemand wat te geven dat jezelf gemaakt hebt en dat je er iemand blij mee maakt.
      Dikke knuf van Susan

      Verwijderen
  3. Nou, kom op Jojo en anders maak ik ook nog kans,jippie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha... Tsja wie weet... Ik heb het zakje met de resterende namen bewust laten liggen... Ze heeft nog een week de tijd om te reageren...

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...