donderdag 29 maart 2012

Dag 105 - Draak+Mini's+Engeltjes Mallen in de maak / Dragon+Mini Coopers+Angels Molds to be

Draak+Mini Coopers+Engeltjes Mallen in de maak
Dragon+Mini Coopers+Angels Molds to be
Zo vandaag al creatief bezig geweest. Yes eindelijk heb ik een begin gemaakt om mallen te maken van mijn Draak, twee Mini's, drie Engeltjes, een uiltje en een boeddhahoofd.
Het zal nog wel even duren voordat de mallen ook echt klaar zijn. Eerst nog wachten totdat het allemaal droog is, dan een tweede dunne laag eroverheen, weer wachten, daarna dikkere lagen, dus dat duurt wel een paar dagen als het niet nog veel langer is (kan ook snel twee weken duren).
Maar het begin is gemaakt :D

Today I've been allready creative. Yes finally I've started to make molds from my dragon, two Mini Coopers, three Angels, an owl and a buddha head.
It will take a while before the molds will be ready for use. First have to wait until it's completely dry, then a second thin layer, waiting again, then thicker layers, so it will take a couple of days if it's not going to take much longer (can take two weeks in total).
But the start is there :D.


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Goed bezig! Wat een werk... maak je de mallen van rubber of siliconen of...? Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die MiM jip is inderdaad veel werk en neemt genoeg tijd in beslag iedere laag opnieuw...nauwkeurig werkje want er mogen geen luchtbellen inzitten anders krijg je daar dus een extra uitstulping ;).
      En ja hoor bijna goed, het is siliconenrubber :D.
      Knuff!

      Verwijderen
  2. ik ben benieuwd wat je er verder mee gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAW-die engel rechts boven-geweldig. Ben benieuwd wat het vervolg is?! Good luck-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die engel is by the way van rookkwarts. Ja ik vond hem ook wat hebben toen ik hem in Idar Oberstein zag staan, hij heeft wat mannelijks en doet me aan aartsengel Michaël denken.

      Verwijderen
  4. Hey die Merula en Sil ik ben eerst een tijdje bezig met te zorgen dat de mallen stevig genoeg zijn en daarna ga ik er weer Orgonite en edelstenen creaties van maken.
    Dat is nu eenmaal mijn ding werken met edelstenen, ik geloof in de helende kracht ervan en heb dus straks prachtige replica's.
    Verheug me er zeker op om zelf Engelen te maken en ook die draak, vind het een magnifiek dier dus verheug me op mijn eerste creaties van deze mallen. Maar dat gaat zeker nog een paar weken duren, dus dat vraagt nog heel wat geduld van mijn kant hihi.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...