donderdag 22 maart 2012

Dag 98 - Orgonite Creaties / Orgonite Creations

Orgonite Creaties / Orgonite Creations
Vandaag weer zo'n dag die voorbij is gevlogen zonder zelf echt creatief te zijn.
Ik ben wel in de weer met een ontwerp voor een gum, maar is nog in de kinderschoenen.

Maar toch wil ik wat creaties met jullie delen, die ik vorig jaar heb gemaakt.
Het zijn niet alleen maar Orgonite creaties, maar ook creaties met alleen maar edelstenen erin.
Maar stuk voor stuk krachtige creaties, die hun energie uitstralen op hun omgeving.


Orgonite is een mengsel van metaal snippers en polyester-giethars met één of meerdere halfedelstenen erin verwerkt.
De door mij verwerkte edelstenensoorten in de orgonite mix zijn; seleniet, kyaniet, zwarte toermalijn, bergkristal, rozenkwarts en last but not least zit er ook zeezout in.
De metalen die verwerkt zijn in de orgonite mix zijn ijzervijlsel/ aluminiumvijlsel/ brons/ messing.
De werking van orgonite is het aantrekken van negatieve energie en deze neutraliseren en dan omzetten in positieve energie.


Linksboven drie Gaia beeldjes, de voorste is gevuld met Rozenkwarts brokken, de andere twee gaiabeeldjes hebben diverse edelstenen erin en ook elementen uit het bos.

Rechtsboven vier Schedels, de achterste is helemaal gevuld met oranje calciet, op de voorste rij links is een echte Orgonite schedel (helemaal gevuld met orgonite mix van aluminiumvijlsel en met erin een grote bergkristallen punt), de middelste is helemaal gevuld met zwarte toermalijn en helemaal rechts is helemaal gevuld met Seleniet.

Linksonder twee Piramides, de linkse is gevuld met een orgonite mix in de punt en op de bodem van brons/messing, verder diverse edelstenen soorten. De rechtse is gevuld met diverse liefdevolle edelstenen, een hele zachte uitstraling heeft deze.

Rechtsonder drie Boeddha hoofden, de linkse heeft in het hoofd naast een orgonite mix met brons/messing oranje toermalijn en tijgeroog erin verwerkt. De middelste bestaat helemaal uit turkoois en de rechtse is weer gevuld met allemaal liefdevolle edelstenen zoals rozenkwarts, roze toermalijn...

Heb je een vraag over deze creaties, kun je me altijd mailen op 365dagencreatief(apestaartje)gmail.com


Warme creatieve groetjes van Susan

6 opmerkingen:

  1. Heb jij die gemaakt! Wow! Echt gaaf!
    Ik had de echte cadeautjes wel bewaard ja hihihi, maar hij vroeg er pas veel later om want die eitjes waren toch ook wel heel erg lekker ;-P

    Mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whaha ja dat kan ik me natuurlijk ook wel voorstellen, want extra chocolade eitjes in een chocolade ei...dat is natuurlijk 'je van het' ;).
      Jaaa hebbe ikke gemaakt, eigenlijk zie je nog niet veel op deze foto's, sommige zijn echt gaaf.
      Buurvrouwtje van verderop vroeg me gisteren om een vlinder voor haar te maken met stukjes kleding van haar overleden dochter erin. Ga ik zekers eens binnenkort mee aan de slag, eerst een canister ;).
      Leuk dat je ook even bij mij bent komen spieken. Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. Wat geweldig! Ik heb dit nog nooit gezien. Heel bijzonder. Vul je dat is een mal? Diep ontzag van mijn kant! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi bloossss... Ja inderdaad Mirjam ik heb voor deze allemaal een mal gemaakt (in het begin heeft manlief me nog geholpen met mallen maken, maar kan dat ook zelf :)) en dan vullen met glasheldere giethars en met wat er allemaal ingaat. Sommige echt laag voor laag zodat niet alles naar de bodem(top) zakt, maar die wat helemaal gevuld zijn met een en dezelfde steensoort of Orgonitemix in één keer.
      Ja het is echt al meer dan drie kwart jaar geleden dat ik wat gemaakt heb, ons huis werd een beetje te vol ;), maar wil er wel weer mee aan de slag want het kriebelt ;). Maar dan ben ik hier dus echt aan het werk als een echte bouwvakker met stenen tot gruis slaan met een grote vuisthamer hihi en werkend met een super plakkerig goedje hihi. Knuff!

      Verwijderen
  3. WAW-knap gemaakt-echt heel gaaf. Ik heb "iets" met boedha's. Heb er een op mijn onderarm-die mij aankijkt. Ik geloof in de kracht van stenen-er is meer tussen hemel&aarde wat wij zien en weten. Mijn complimenten-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sil. Ja ik vind die boeddha's ook helemaal het einde, nou ja engelen ook. Maar die zijn moeilijker te maken omdat de basis meestal smal is en hele brede vleugels en tsja dan gaat zo'n siliconenmal niet over de vleugels heen (maar ik heb wel al een mal gemaakt van een engel van mij maar nog geen engel gemaakt, binnenkort...maar zal denkelijk maar enkele stuks uit kunnen dan zal hij stuk zijn). Ja ik ook daarom ook helemaal happy met mijn edelstenensieraden. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...