zaterdag 17 maart 2012

Dag 93 - Give Away 'troost'prijs

Give Away prijzen
Vandaag heb ik de troostprijs gemaakt voor Evelief.
Ik heb besloten om ook een raamhanger te maken, nu met kleurige kraaltjes en amethist kralen en split. Dus niet echt een troostprijs, maar gewoon hetzelfde máár dan anders ;).

Verder heb ik twee mooie Happinez kaarten uitgezocht en voor ieder ook een pakje wierook om even helemaal in de spirituele sfeer te blijven.

Én beide krijgen ze een eigen gemaakt Orgonite tabletje.
Orgonite is een combinatie van glasheldere giethars met metaal (hierbij heb ik aluminium gebruikt) en edelstenen (gruis).

Dit Orgonite tabletje zet negatieve energie/straling om in positieve.
Deze kun je bijvoorbeeld in je broekzak bij je mobiele telefoon doen zodat je weiniger last hebt van de straling die deze uitzend.

Binnenkort vertel ik jullie hier meer over. Ik heb Orgonite al in meerdere vormen gemaakt en ga zeer zeker binnenkort weer wat Orgonite creëeren en met jullie delen.

JoJo en Evelief sturen jullie me een mail met adresgegevens naar 365dagencreatief(apestaartje)gmail.com zodat ik jullie kadootjes ook kan toesturen?!


Warme creatieve groetjes van Susan

11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Fieve leuk dat je hier een berichtje komt achterlaten :). Ik hoop dat jullie een leuk feestje gehad hebben met dat klein jarig jetje, maar zal er zeker vandaag of zo vanalles over kunnen lezen met allemaal kleurige foto's :D.
      Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen
  2. Ooooh Wat een verwennerij!! Ik heb deze week even geen tijd gehad om de uitslag van de Give-Away te checken. Maar nu op zondag ochtend ben ik superblij!!!! Ik vind deze troostprijs (wat het dus niet is!!) eigenlijk nog veel leuker!!!! Super bedankt, ook dat je de moeite hebt genomen om iets speciaal voor mij te maken!!! Dat is echt super gelukt! (wat een uitroeptekens! Maar ik ben dan ook zooooo blij!!!
    Ik stuur je mijn gegevens! Ok nog gewoon een paar extra zo blij ben ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Liefs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat een enthousiasme, leuwwwwkk!!!!
      Ja ik heb er echt even over zitten na te denken, heb nog even gedacht aan retro stofjes voor quilts te maken of hartjes óf (ik zag namelijk op je blog dat je daar mee bezig was), of een paar kleurige bedels... En opeens dacht ik laat ik nog eentje maken maar dan anders, ik had nog wat kleine kraaltjes in andere kleuren maar wist niet goed wat ik er dan nog bij zou doen en had al dat hartje gekozen en heb het daarbij gelaten. Dus dezelfde prijs, wel zo eerlijk, maar dan anders.
      Nu nog afwachten of JoJo reageert want die is nog geen volger geworden en dan is het wat moeilijker om eraan te denken om effe te komen checken;) (zie mijn post van The Winner is.... op dag 92).
      Maarreh Evelief van harte gefeliciteerd met je prijs, het is je van harte gegund! Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Dank voor je leuke reactie's op mijn blog-lief. En wat een lieve troostprijsaktie. Ik ben benieuwd naar je Orgonite- ideeën. Mooie zondag toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super-troostprijs! Eigenlijk meer een hoofdprijs 2. Mooi zijn ze, die Happinez kaarten. Nu hen ik een klein idee wat Orgonite is, maar echt snappen doe ik het nog niet. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ik vond hem ook mooi geworden (nou ja vind hihi) en ja dacht lijkt me ook wel zo eerlijk om nog eentje te maken.
      Morgen ga ik hem in ieder geval aan Evelien sturen...had het eigenlijk al vandaag willen doen, maar wil nog wat creatiefs doen en tsja de tijd vloog vandaag om...
      En ja vind die Happinez kaarten ook helemaal superrrr. Knuff!

      Verwijderen
  5. orgonite nog nooit van gehoord, ik ben benieuwd wat je hier nog over gaat schrijven, klinkt wel interessant namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Okay girls zal proberen om deze week nog wat meer over Orgonite te vertellen, maar eigenlijk is het ook iets wat je moet ervaren.
    En zal dan ook wat andere creaties met jullie delen, het is nog even wachten op een canister voor de hars en natuurlijk tijd om ermee aan de slag te gaan en dan ga ik ook nieuwe creaties maken.
    Thanks voor al jullie reacties :D. Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben jij ontzettend creatief. Leuk al die projecten waar je aan werkt;) Volgens mij mag je het woord troostprijs wel weglaten uit je titel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Rose leuk dat je ook weer even op mijn blog bent komen neuzen :D.
      Ja daarom staat er ook 'troost' tussen aanhalingstekens, mm misschien had ik er dubbele van moeten maken haha. Zo net bijna twee uur aan de telefoon gehangen, een uur met mijn vader en een uur met mijn moeder en nu maar eens aan de slag zodat de post vandaag in ieder geval een hoofdprijs kan bezorgen ;). Warme creatieve groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...