zondag 11 maart 2012

Dag 87 - Lente Inspiratie Ketting / Spring Inspiration Necklace

Lente Inspiratie Ketting / Spring Inspiration Necklace
Zo ik heb dan toch nog mijn ketting gemaakt naar aanleiding van mijn bericht van vorige week zondag, dag 80.
http://365dagencreatief.blogspot.com/2012/03/dag-80-lente-inspiratie-spring.html?m=1
Deze ketting is een echte lente ketting in de kleuren geel en paars.

I finally did make a necklace where I talked about last sunday, day/dag 80.
http://365dagencreatief.blogspot.com/2012/03/dag-80-lente-inspiratie-spring.html?m=1
It became a real spring necklace in the colours yellow and purple.

4 opmerkingen:

  1. Hey lekker fleurig daar wordt je vrolijk van, gelijk om doen morgen Susan~!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja eigenlijk wel hè, maar heb deze met een ander idee gemaakt. Zelf draag ik eigenlijk alleen maar sieraden waar edelstenen in zijn verwerkt dus dat wordt er nog eentje maken (was ik eigenlijk al over na aan het denken hihi, dus wie weet binnenkort nog eentje hier op het blog ;)).

      Verwijderen
  2. Mooi! Jij bent klaar voor pasen! Erg leuk gemaakt weer. Knap, die sieraden van jou. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...