vrijdag 9 maart 2012

Dag 85 - Hello Kitty 3D Kaart en Oorbellen/ Hello Kitty 3D Card and Earrings

Hello Kitty 3D Kaart en Oorbellen
Hello Kitty 3D Card and Earrings
Vandaag heb ik mijn allereerste 3D kaart gemaakt voor een jarig jetje.
Today I made my very first 3D card for a birthday girl.

En heb ik een paar oorbellen aangepast (het waren mijn eigen oorbellen...kijk maar eens even bij dag 16... en de jarige jet Yara van 8 jaar heeft al eens aangegeven dat ze zo mooi vond), ik heb ze wat korter gemaakt (ik heb de rozenkwarts kraal ertussenuit gehaald) en er nieuwe oorbelhaakjes aan gemaakt.

And I adjusted a pair of earrings (they were my own...take a look at 'dag 16'...and the birthday girl Yara of 8 years old allready had said before that she loved them so much), so I shorted them (I took the Rose Quartz bead out of it) and put some new earring hooks on them.

9 opmerkingen:

  1. Oops duwde met mijn dikke vinger op het verkeerde knopje en nu heb ik per ongeluk een reactie verwijderd, dus maar effe gekopieerd vanuit mijn mail. Mijn excuses.
    Oh wat vervelend ik krijg hem er niet in gekopieerd vanuit mijn mobiele.
    JuffrouwX zegt: wat supergaaf!! Die kaart is enig, en dan die oorbellen, how cute!

    Zo ik heb het maar overgetypt, sorry Juffrouw X.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ JuffrouwX Ja hè ik ben ook wel trots op mijn eerste 3D kaart, maar pff wat een werk ben er geloof ik wel een dik uur mee bezig geweest. En ja die Hello Kitty vond ik wel erg leuk, maar ik ben echt niet van plan om veel 3D kaarten te gaan maken hihi. Ze zijn van bij de Action ;).
      En ja hè ik heb echt nog veel leukere Hello Kitty's, maar geen dubbele, dus jammergenoeg niet voor meer oorbellen te maken maar vind ze ook ubercute :).

      Verwijderen
  2. De kaart is leuk en de oorbellen zij super gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Minimoek ik vind Hello Kitty ook helemaal het einde en heb er ook al een ketting voor mezelf van gemaakt. Mmm moet je effe op de internetversie kijken onder Hello Kitty :).
      Ga denkelijk binnenkort weer eens eentje maken, want het begint toch weer te kriebelen ;).

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Dank je wel Evelyn, de dame in kwestie was er volgens mij ook wel blij mee.
      Ze had natuurlijk eerst gekeken wat er in de kaart zat ;) centjes (een briefje hihi, want dat is natuurlijk veel meer waard als kleingeld whaha) voor de tablet waar ze voor aan het sparen is. Grote zus heeft al een half jaar een Nintendo Ds...
      En toen heb ik haar erop gewezen dat er nog wat in de envelop zat en toen zag ze natuurlijk dat mooie zakje met oorbelletjes ;)
      Ik hoop dat ze er veel plezier van heeft !

      Verwijderen
  4. wat een schattig kaartje en die oorbellen ook zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Saskia :D. Ik was er ook heel trots op, de kaart dan hè. Maar de Hello Kitty oorbellen zijn zeer zeker ook cute.

      Verwijderen
  5. Ik heb vandaag vrijdag 16 maart toch nog een ander set Hello Kitty oorbellen gemaakt en heb gelukkig nog twee dubbele gevonden :).
    De post is te vinden onder het label 'Hello Kitty' op de internet versie of onder Maart 2012, dag 92.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...